neděle 5. srpna 2018

Zase na Francouzské

Před pár dny jsem jel do nemocnice na Žlutém kopci a pak do Bohunic. Bylo mi dobře. Kontrola krku byla optimistická, skutečně vypadá dobře. Pak jsem zavítal do mBank u hlavního nádraží. Stěžoval jsem si na nemožnost odeslat platbu do Equa Bank. Pracovník to řešil se mnou, částečně musel odbíhat k jiným návštěvám. Přesvědčil jsem se o tom, jak bezpoplatková banka přichází snadno k penězům. Takřka nepřetržitě jsem telefonoval z tamního telefonu na dobře placenou mLink. Problém byl nakonec vyřešen, ale jen mě utvrdil v odhodlání změnit banku. – Do Brna za mnou přijela manželka. Také měla svoje záležitosti, jinak jsme spolu v bytě. – Později mi otekla část krku, což mě znepokojilo. Zašel jsem do Bohunic, tam mi to prověřili a konstatovali, že jde o otok, nikoliv o vznik něčeho jiného. Uklidněn jsem se vrátil domů.

Nyní jsem opět na Francouzské. Jel jsem vlakem až v sobotu večer. V neděli jsem si zašel do evagelického kostelíčka, pak domů. Neměl jsem co dělat, sledoval jsem televizi. Nejdříve jsem zapnul Historii na ČT24. Nikdo mě nepřesvědčí, že slovenští cikáni z hnusných chatrčí na východním Slovensku, kteří byli dopraveni k nám už dříve, mají něco společného z nějakou cikánskou historií týkající se našich dřívějších dob. Nic mě jinak na tom nezaujalo. Následovaly informace a všelijaké reakce politiků k úmrtí tří českých vojáků v Afghanistanu. Žasl jsem nad těmi tlachy. Vojáci jdou dobrovolně do války, jsou to normální žoldáci. S tím museli počítat. Ve válce, i takové, se umírá, není čemu se divit. Takže tlachy o tom, že bojují proti terorismu, za naši bezpečnost a pod., jsou normální hlouposti. – Navštívil mě zdeTonda, manžel mé sestry.

Raději řeším své zdravotní problémy, které mě neopouštějí, chystám se na pondělní návštěvu psycholožky na Žlutém kopci. S sobotu jsem žádal e-mailem Moji ambulanci o zaslání e-receptu. Snad se ho v pondělí dočkám,


Žádné komentáře:

Okomentovat