čtvrtek 30. srpna 2018

Bezinkový likér a jiné na venkově


V pondělí odpoledne jsem se vrátil z Brna do Ivanovic n. H. Absolvoval jsem v nemocnici scan mozku, jinak jsem vyřizoval různé věci, bylo mi docela dobře. V Ivanovicích jsem televizi hned sledoval pořad ředitele TV Barandov J. Soukupa, v němž rozebíral činnost miliardáře Z. Bakaly, jak manipuloval s jemu svěřenými byty horníků nebo koho. Mám mizernou paměť, takže na detaily zapomínám. Pořad byl skvělý, použil výroku soudu a nazýval ho gaunerem. Z faktů, které uvedl, s ním souhlasím. 

Dále jsem ve zprávách slyšel předsedu vlády A. Babiše, jak říká, že problém emigrantů se musí řešit mimo Evropu a rozhodně odmítl přijímání migrantů. Toto řešil i při své cestě do Itálie atd. Tím mě velice nadchl, už jen proto ho budu volit. Ostatně, co jsem slyšel o gaunerovi Z. Bakalovi, toho nikdo nekritizuje, zato do A. Babiše pořád někdo vrtá, hledají, jak by ho kompromitovali... prostě nehodí se do krámu té bandě politiků, kteří jsou nekompetentní a hlavně se obohacují na svých funkcích. A. Babiš je kompetentní, nehodí se jim do krámu.

V Ivanovicích jsem se vypravil pěšky podívat se po bezinkách. Každý rok jsem pro bezinky jezdil na kole. Nyní jsem si vzal po radě své milé manželky papírové tašky z prodejen velkoobchodu Lidl. Nasbíral jsem spoustu bezinek, doma jsem měl zásobu rumu a vodky, koupil jsem cukr a vanilkový cukr a po dva dny jsem bezinky obíral a třídil a po získání potřebné váhy jsem vařil likér. Bezinky s alkoholem podle starých údajů mají léčivý vliv například na zánět trojklanného nervu a na různé bolesti. Navíc je velmi dobrý. Navařil jsem asi 16 půlitrových lahví bezinkového likéru. Budu tak mít pěkné dárky milým dcerkám i jiným. Bezinky barví, nejlépe se barvivo odstraní octem. Pokud by měl někdo zájem o speciální recept, dá se sehnat na internetu. Základní recept se vaří s půllitrem rumu, ale to je málo. Speciální recept je lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat