čtvrtek 30. května 2019

Deníček z konce měsíce

Blog s výjimkou toho přechozího narychlo sepsaného jsem kvůli bolestem a problémům s psychikou nepsal. Nyní dodávám: Většinou bývám doma, nic zajímavého. Kvůli záchvatu zmatenosti jsem byl za pomoci milých sousedů o půlnoci nedávno odvezen sanitkou do Fakultní nemocnice Brno-Bohunice. Nic mi na krku nenašli, kromě silné zmatenosti a bolestí, které ustoupily v naprostém klidu a kapačkám nějakých léků přímo do žíly – bylo mě prostě dobře. Lékařská péče tam byla vzorná, ve srovnání s Vyškovem! Sestřičky se chovaly vzorně, ochotně, nenadávaly nikomu... Byli tam vše staří pánové, viděl jsem, jak se v posteli jeden pokálel a sestřička ho s nepředstíranou ochotou hned omývala, to se opakovalo denně. Žasl jsem, když jsem si vzpomněl na „péči“ ve vyškovské nemocnici.

Jinak jsem by přijat lékařem z Kliniky komplexní onkologické péče, ambulance podpůrné a paliativní onkologie MOÚ MUDr. O. Slámou, Ph.D. Dal mi nové léky, jednu náplast dosavadní (Transtec) mi schválil k užívání, jen slabší verzi, dále lék na noc a přes den lék proti bolesti, který mohu vzít jednu tabletu po 12 hodinách. Proti bolesti to však moc nepomáhá... Mám mu přítí týden zavolat a sdělit své pocity z léků.

Zašel jsem na výzvu (manželka mu telefonovala) ke „svému“ hlavnímu ošetřujícímu lékaři MUDr. Novotnému, poslal mě na odběry, počátkem července mám jít na  ultrazvukové vyšetření krku. Obávám se nejhoršího, znepokojuje mě stažený krk, vezmu-li třeba větší sousto masa, zakuckám se, musím to nějak polkout, nebo vychrchlat. Ale třeba ten otok tlačí jen na nevhodném místě. Musím čekat a čekat na vyšetření.

Naštívil jsem také dobrého známého z bývalé novinové práce A. Hošťálka. Ptal jsem se na možnost domácí péče, dal mi podklady i informace. Jsem mu moc vděčný za ochotu, ale asi toho nevyužiji, chci se zase stravovat podle tzv. optimální diety. Což činím a hned mi bylo lépe. A úklid aspoň trochu zvládnu a občas přijede manželka. Té město Brno zamítlo přihlášku do mého bytu. Takové jsou zákony. Vždyť vše si mohou ověřit.

Ztratilo se mi bezdrátové sluchátko, iPhone ho sice eviduje, ale já ať hledám, jak chci, nevidím... Koupil jsem nové ve stejné specializované firmě a to se ukazuje jako mnohem lepší. To starší sice mělo i lepší zvuk, ale těžko se spojoval s iPhonem. Přiložený mini kabel i další synchronizační kabel nefungovaly. Hlavní kabel mi pošlou nový, bez toho malého se obejdu, pokud se nabíjí iPhone, tak takový nabíjí i sluchátka. Koupil jsem si nový synchronizační kabel v Albertu. Čínská výroba není vždy dobrá... Reklamoval jsem ho, vrátili mi bez řečí peníze. Jinak jsem tam koupil elektrický zubní kartáček.

Dodatek: pražská firma iPouzdro mi ochotně poslala jako náhradu nový kabel.  A on funguje stejně špatně jako ten z té první zásilky. Prostě reklamace a oni to ani neumí vyzkoušet.  Nestačí ho jen strčit do iPhone, musí po vsunutí koncovky kabelu do iPhonu vyskočit okamžitě ikonka baterie na plochu se sdělením stavu baterie a prostě s informací, že proces se započal.



Jinak pokud je teplo chodím na procházky do blízkého okolí, přidávám sem několik fotografií:


Pohled z nadchodu spojujícího park u Opery s IBC
Pohled je směrem na křižovatku Koliště a Bratislavské.



Toto je pohled z další části směrem k IBC


Toto je pohled k hypermarketu Albert na Cejlu
z parku u Ponávky


Toto je pohled ze stejného místa, ale opačným směrem
Pod stromem je vidět exponát, který by si mělo
vyzvednout Museum romské kultury. Je to převrácený
nákupní vozík z Alberta, naplněný kdovíčím. Typická
cikánská idyla


Toto je pohled na nedaleký splav řeky Svitavy
Podíval jsem se z mostu na hladinu, byly tam jak ve vodě
ryby, tak i nekolik kachen

Žádné komentáře:

Okomentovat