neděle 2. června 2019

Deníček z počátku června

Předně chci poznamenat, že prodejci iPouzdro.cz bezdrátových sluchátek a kabelu na synchronizaci a nabíjení iPhone (nejen) a samozřejmě i těch sluchátek jsem křivdil. 

Oni jsou právě naopak velmi ochotní a vstřícní. – Hned poslali nový kabel, který sice zase nefungoval, ale měl jsem po tom pátrat. Co to tedy způsobilo? 

Z iPouzdra.cz mi výborně poradili – problém byl evidentně v nějakém znečištění vstupního portu do iPhone. Sice jsem tam nic neviděl, ale po vyčištění portu, ač jsem tam nic neviděl, to začalo fungovat! Na svou omluvu mohu jen dodat – moje nemoc (zásadní) a to, že iPhone užívám od prvních počátků a nikdy jsem u sebe nic nezaznamenal ani jsem nic takového nikde nečetl... 

Provádí se to docela jednoduše – vzal jsem párátko a vyčistil jsem nabíjecí port. Musí se to provést velmi opatrně. Může být zanesen jen troškou nečistot a už se iPhone nenabíjí. Také by to mohl být problém USB adaptéru a vůbec čehokoliv, co se hardwarově nabíjení týká. – Párátko je tvrdé, zpočátku jsem zkusil ořezávat a použít zápalku, ale toto dřevo se třepí. V hypermarketu jsem koupil párátka, zašel v nedočkavosti na lavičku poblíž Svitavy a tam očistu portu provedl. Nic jsem tam neviděl, ale něco tam být muselo, neboť jsem zcela nedočkavý a zvědavý spěchal domů a – dočkal jsem se. Všechny kabely s přesnou koncovkou pro tento účel fungovaly. Nejde jen o to, že kabel přesně pasuje do portu, musí být pro iPhone výslovně určen. I zcela podobný nemusí fugovat. Zdání zde klame!


A nyní něco málo o svém léčení – MUDr. T. Novotný (radioterapie) informoval lékaře MUDr. O. Slámu, PhD. (z ambulance podpůrné a paliativní onkologie). Ten si mě pozval, probral můj stav se mnou a předepsal mi léky – hlavně proti bolesti. Příští týden mu mám zavolat a sdělit, jak léky zabraly. V pondělí jsem měl hrozné bolesti ráno, ale pak i večer. Myslím si už delší dobu, že pokud nebyl žádný nález na CT celého těla, tak že budu chodit nadále jen na kontroly. To se zřejmě definitivně rozhodne na ultrazvukovém vyšetření, které mě brzy čeká.

Žádné komentáře:

Okomentovat