středa 5. června 2019

Středeční deníček

Masarykův onkologický ústav považuji za nejlepší a nejpřátelštější nemocnici. Ale nic samozřejmě není dokonalé na sto procent. 

Pan doktor si mě objednal na telefonický rozhovor v úterý v 15 hodin. Za pět minut tři jsem seděl na pohovce s tužkou a papírky a rozvažoval, co mu řeknu. Za pět vteřin tři jsem začal vytáčet číslo. Bylo mi nějak divné, no ano, sestřička mi číslo do kartičky napsala neúplné... Zkoušel jsem volat na různá čísla Kliniky či Ambulance podpůrné a paliativní onkologie. Buď bylo obsazeno, nebo to vzal někdo jiný... Sedl jsem před laptop, vyhledal si ústav, kliniku a ambulanci, přesně jméno lékaře i s fotografií. Mají to tak dokonalé, že po najetí myší na fotografii se objeví kýžené číslo. Volám pln naděje, ale to číslo patří někomu úplně jinému... Začínám zmatkovat, už nevím, kam jsem volal či nevolal... Nakonec jsem sedl k laptopu a napsal na stránkách nemocnice poznámku v tomto smyslu, systém mě ujistil, že text byl řádně odeslán. Po chvilce mi ještě napadlo sednout si opět před laptop a do Google vyhledávače jsem napsal jméno lékaře a ústavu. Hned mi to vyhodilo stránku odkazů, na prvním jsem pokročil k sestřice, která mi dělala záznam do kartičky. Bingo! Vyžádala si jméno, rodné číslo a číslo telefonu a za chvilku chrlila moje nacionálie, ujistil jsem ji, že se cítím dobře, ona mě ujistila, že pan doktor si pozval na 15 hodin několik jiných pacientů a že se mi do hodiny ozvou. Ujistil jsem ji, že hodinu se nehnu ze svého místa...

Ale pan doktor Sláma mi zavolal, dal mi pokyny k užívání Olanzapinu Teva, který jsem v pondělí zcela vyřadil, neb jsem  po něm pořád usínal, tak se mi stalo, že snídaně zůstala na stolečku a já jsem usnul. Nebo jsem zapnul  pečenku  ETA s angl. slaninou, že tam po chvíli přidám vejce. Usnul jsem a pokrm byl zcela na uhel. – Pan doktor mi řekl, že lék není jen na spaní a dohodli jsme se, že budu brát jen půl tablety. No a samozřejmě jsme dohodli termín návštěvy  – hodinu před vyšetřením ultrazvukem. 

Měl jsem ten den štěstí, potkal jsem souseda, promluvili jsme spolu a slovo dalo slovo, stavil se a ač computer mac nikdy neviděl, nastavil mi na něm e-mail. I já jsem se něco dozvěděl – stačilo vypnout na chvíli wi-fi, a za chvíli fugovala opravdu rychleji. Mrzelo mě, že si nic za tuto službu nevzal, slíbil jsem však péči o domácí kočičku Čiko, kdyby někam jeli.

Ve středu 


Ve středu jsem stavil v Duhovém servisu, požádal jsem o zkontrolování nabíjecích kabelů. Kabely jsou v pořádku, jen nabíjecí část byla vadná. Také jsem se stavil na Křenové ulici u jednoho prodejce PC, aby mi odblokoval PC s win (mám ho jen na synchronizaci s Palmem LifeDrive.

Žádné komentáře:

Okomentovat