středa 15. února 2012

Pepřové pivo pro masopust

V pondělí ráno jsem zjistil, že jsme bez vody. Typická havárie vodovodního potrubí, stává se zde každoročně. Je mi jen divné, že vždycky je to v noci, nikdy potrubí nepraskne třeba odpoledne. Nezbylo než zajít pro balenou vodu na pití a vyčkat cisterny s vodou pro další účely. Naštěstí to nebyla velká nehoda, v poledne již bylo potrubí opraveno. Na chodníku jsem si také nikde unikající vody nevšiml. 

V úterý jsem absolvoval vyšetření v Masarykově onkologickém ústavu, dopadlo to dobře, jak jsem čekal. Zdravotníci byli příjemní, chovali se velmi vlídně.

Ve středu od rána sněžilo. V poledne jsem vyšel ven, zrovna jsem měl štěstí, že už chumelenice přestala. Stavil jsem se pro dodávku kávových kapslí, které jsem měl doručeny do Uloženky na Leitnerově ulici. Minule jsem zakoupil kávu Melita Bistro, nebyla špatná, nyní Tschibo Feine Milde, balení slibující 100 % kávu Arabica. Hned první ochutnávka mě potěšila. Na vycházce jsem se podíval také po aktuálním pivním speciálu – pepřovém pivu. Zašel jsem na Kounicovu ulici do budovy Stadionu, kde se nachází Melodka bar a Kometa pub. Je to místo ideální pro posezení cca čtyř osob v docela uzavřeném boxu. Pivo mi nabídli v menší třetinkové sklenici. Je to 12° světlý nefiltrovaný ležák z Velkého Března, údajně s obsahem extraktu ze zeleného pepře, vyrobený k příležitosti masopustu. Můj dojem byl příznivý, jako speciál je opět povedené, chuti plné, s výraznou, ale příjemnou hořkostí.

Žádné komentáře:

Okomentovat