neděle 5. února 2012

Zima je tuhá

Mrazivé počasí posledních dní moc ven nezvalo. Nicméně ven chodím za každého počasí a konečně jsem nyní ve středu zaznamenal, že zmizelo lešení u domu Francouzská 44. Zřejmě jsou u konce i vnitřní práce. Dům vypadá moc pěkně, skutečně se jim rekonstrukce povedla. Pokusil jsem se ho vyfotografovat telefonem, ale moc mi to nešlo, vzdálenost z protějšího chodníku i překážející auta neumožnily zabrat dům lépe. Snad i tak to k posouzení stačí. Srovnat dům s jeho původní podobou lze na webovém albu, takto vypadal původně:Brno-Francouzská 

Ve čtvrtek jsme jeli do Rousínova, prohlédli jsme si nabídku nějakých nemovitostí. Zima byla přímo nesnesitelná, ledový vítr znesnadňoval orientaci. Uchýlili jsme se nejdříve do malé sympatické cukrárny na náměstí. Ohřáli jsme se zde při čaji s rumem. Po prohlídkách jsme zašli do jedné ze zdejších restaurací, otvírali až v 11 hodin, takže jsme museli chvíli čekat. Krátce po poledni jsme dojeli autobusem zpět do Brna. Autobusové spojení s Brnem je tam časté, takže čekat jsme nemuseli. Výlet v tuto ledovou dobu je ovšem spíš omyl. Víkend jsem strávil především pracovně, občas mi něco dojde na zpracování e-mailem. Nevadilo mi to, venku pořád mrzne.

Žádné komentáře:

Okomentovat