pondělí 20. února 2012

Stříhali stromečky

Počasí se trochu zmírnilo, je tepleji, sníh a náledí z chodníků zmizely. V pondělí dopoledne pracovníci městského podniku Veřejná zeleň m. Brna na Francouzské dlouhými nůžkami na tyčích prostřihávali větve těch pár stromů, co zde ještě vydržely, a hned je nakládali k odvozu. Snad to stromečkům půjde k duhu. Dům Francouzská 44, o němž jsem se v blogu párkrát zmínil,  se připravuje na první nájemníky. Oknem jsem spatřil nainstalovanou kuchyňskou linku v přízemí. Město přiděluje některé sociální byty i zde losováním, viz zpráva zde: Losování sociálních bytů 

Seniorů v Brně dlouhodobě přibývá, město proto připravuje aktivní plán stárnutí. To je hezká snaha, snad. O tom více zde: Seniorů v Brně přibývá. Nicméně vláda nám ukazuje, jak to s námi vlastně myslí. Pobožný křesťan pan Kalousek, ministr financí, se jistě radil s andělíčkem strážníčkem na kolenou, když vymyslil skvělý plán: viz zde. Na letošek nám přidali pár stokorun, takže asi moc nezchudneme i při zodpovědné úspěšné ministrově snaze. Hlavně že jsou všichni bývalí... nyní tak zbožní: Křesťan Kalousek.

Pan dr. Přemysl Sobotka patří mezi kandidáty na presidenta. Zdá se, že se po letech v senátu na povýšení přímo třese. Zde je záznam rozhovoru, který poodhaluje jeho nicotnou osobnost: Němci na mě řvali a tlačili, až jsem se "posr*l". Pán Bůh s námi a zlé pryč!

Hackeři skupiny Anonymous ohlásili protest formou celosvětového vypnutí internetu dne 31. 3. 2012. Na to jsem opravdu zvědavý. Zpráva je zde: Anonymous vypnou Internet 31. března

Žádné komentáře:

Okomentovat