neděle 12. února 2012

Tip na kuře

V úterý ráno jsem zaznamenal venku sněhovou pokrývku. Letos moc sněhu zatím nenapadlo. Počasí je stále velmi chladné. Odpoledne jsme se sešli s přáteli Jožkou a Lídou v Bohunicích. Mají zrovna v rodině smutnou událost, snad se trochu rozptýlili.

Koncem týdne jsem opět vyjeli vláčkem na cestu, tentokrát směrem na Slavkov. Počasí však je stále příliš chladné na takovou činnost. Od neděle se připravuji na vyšetření v nemocnici. Spočívá především ve způsobu stravy, zůstal jsem raději celou neděli doma.

Přišel mi časopis D-Test. Vždy je v něm dost zajímavých informací. Nyní informuje mj. o testech kuřat v obchodech. My tento sortiment kupujeme zřídka, zpravidla Bio kuře nebo Zlaté kuře. Naprostá většina kuřat prý pochází z Vodňan, takže jednotlivé prodejní druhy jsou jen šarže této produkce. Hodnotilo se více parametrů, především obsah vody a bakteriální zatížení. K mému překvapení nejlépe dopadlo kuře Tesco Fresh Chicken, které je ze všech nejlevnější. Jeden kg vyjde na 45 Kč. Takže je zbytečné shánět něco jiného. Bio kuře za cenu 199 Kč/kg se ocitlo až na druhém místě testu, Zlaté kuře docela propadlo. Co mě překvapilo, je možnost kontaminace salmonelou a jinými bakteriemi. Hygiena při kuchyňském zpracování musí být tedy mimořádná. Týká se to všech kuřat na trhu.

Žádné komentáře:

Okomentovat