pondělí 17. prosince 2018

Něco osobně aktuálního


Přidávám dnes další příspěvek, týkající se nyní více mé osoby. – Jakkoliv jsem si v prosinci užil bolestí, takže jsem zvýšil užívání náplastí Dolforin z minima 25 na vyšších 75, v pondělí 17. prosince večer jsem sundal náplasti a nové jsem si nedal. Proti bolesti zabírá přes den účinně obvaz krku, i v noci jsem se vzbudil a cítil bolest i přes náplasti. Obvázal jsem si tedy v noci krk a usnul jsem. Bingo! Přes den jsem se cítil výborně a doufám, že to nyní vydrží. Jedině nesmím nic (relativně) těžkého nosit, zvedat a zvláště s nataženýma rukama něco těžšího podávat... Po takových činnostech, které mi sice momentálně nevadí, nastává později bolest krku a ramene etc. Když jsem byl za manželkou v Ivanovicích na Hané, přesvědčil jsem ji, že není problém jet do obchodů ve Vyškově dvakrát, ale že to všechno odtahám v batohu. Cítil jsem se skvěle, a to jsem předtím táhl i docela plný batoh z Brna. Ovšem posléze nastaly značné bolesti. Protože se takové věci opakovaly, vidím již jejich negativní vliv a vyhnu se jim. Snad to postačí. – V Ivanovicích si rád vyjdu na procházku k rybníku Kačáku. Vody v něm velmi ubylo a nyní byl zcela zamrzlý. Klademe si otázku, zda se na jaře z toho vzpamatuje. Na trochu starším obrázku je tento rybník ještě nezamrzlý, ale bídný stav vody je už dlouho patrný.

Žádné komentáře:

Okomentovat