úterý 4. prosince 2018

Po vyšetřeních


V minulých dnech jsem absolvoval závěrečná vyšetření, a to PET-CT, čili jakýsi scan většiny těla, zda se tam něco nežádoucího nerozšířilo. Naštěstí nikoliv, ovšem oblast krku a okolí je dost nejasná, takže se to bude zase opakovat.  Také jsem tam byl na ORL a se svým lékařem na radioterapii. Za několik dní nato jsem byl za svým operatérem ve FN Brno-Bohunice. Odtud jsem byl po prohlídce rovnou odeslán do nutriční poradny (velké zhubnutí) a do ambulance léčby bolesti. Tam jsem se stejně chystal. Dostal jsem zase mnoho rad ústních i na papíře na cvičení (to stejně neprovádím, nemohu si kvůli bolestem lehat a manipulovat s nataženýma rukama apod.), snažím se chodit pěšky a jsem i často příliš unaven a znechucen, než abych se snažil provádět nějaké cviky, když stejně doma dost pracuji na úklidu, vaření, nákupech... a také pro firmu na počítači... To snad stačí, když jenom bez pohybu neležím a pod. Byly mi předepsány léky, jeden z nich jsem hned odložil, když jsem si přečetl příbalový letáček. Ne že bych to bral tak vážně, co tam píší, ale necítím se psychicky potřebný brát ten lék a navíc se tam varuje při užívání při urologických potížích. Ty mám a rozhodně se bojím jakéhokoli možného zhoršení. V ambulanci léčby bolesti mi pan doktor předepsal nové léčebné náplasti proti bolesti Dolforin, nyní už silnější na mou žádost, začal jsem totiž doma brát dvě slabší naráz, takže už jsem žádné neměl. Nyní jsem ji konečně použil (stejně jsem je bral už dříve, takže vím o co jde, jak to pomáhá). Bolesti to určitě zbavuje, i když ráno a zvláště večer se jí nevyhnu, ale rozhodně mnohem lépe spím, nevstávám už v 5 hodin, ale třeba v 8.30 jako dnes. Tolik o mém stavu. Pochybuji, že to někoho zajímá, ale po rozvaze budu psát tento blog více jako osobní deníček, a samozřejmě cokoliv o zdejší ulici a okolí. Pokud jde o reakci na různé informace, filmy, četbu a podobně, to budu psát do jiného blogu, který jsem již dříve vedl a nyní ho obnovím, jako jsem obnovil tento blog. Budu tedy psát do obou. Ten druhý blog je možno najít zde: zdeny

Právě jsem tam dal nový příspěvek.

Koukám z okna, poprvé letos sněží. Ne že bych z toho měl radost, jen to konstatuji do svého deníčku. Loni byla teplá zima, letos také, ale přece jen je více chladu. A sníh ve městě znamená jen marast. – Překvapilo mě, že Francouzská, Černopolní i jiné ulice měly sníh odhrnutý, takže chůze byla bez problémů, jichž jsem se trochu obával.

V úterý už nesněžilo, po sněhu ve středu Brna ani památky. Jel
jsem tento den za švagrem a sestrou do Soběšic, tam ještě zbytky sněhu přetrvávaly, ale celkově bylo docela teplo.


V bytě mě celkem pravidelně navštěvuje mladší přítel AMM, nechci ho přímo jmenovat. Přál bych mu jen, aby byl optimističtější a našel si uspokojení v osobním životě i při získání práce. Hodnotit to zde nechci, i když si něco myslím. 
Přišel mi doporučený dopis z Úřadu Brno-střed. Konečně uznávají, že manželka zde nežije a že jsem zde sám. Takže jsem hned běžel na bytovou správu a doufám, že už v tomto měsíci si platbu snížím. Opravdu žasnu kolik je kolem toho byrokracie a tiskovin. Ještě že mám právníky v rodině. – Ale jak jsem psal, byl jsem v Soběšicích za švagrem k vyzvednutí dokumentů. Má hrozné bolesti po operacích, tak jsme uznali, že bude lépe mu tuto práci odebrat.

Žádné komentáře:

Okomentovat