čtvrtek 22. listopadu 2018

Pražská telenovela


V poslední době mám na programu několik lékařských vyšetření – PET-CT, KRO-C, ORL v Masarykově onk. ústavu, po neděli na KÚČOCH ve FN Brno, kde mě původně operovali, zprávu o léčbě jsem dostal, v pondělí ji vezmu do FN, asi se objednám tamtéž do ambulance bolesti... Potíží je najednou nějak mnoho, velmi nepříjemných, jsem z toho nesvůj, nečekal jsem to. Nechci to rozepisovat, proto to naznačuji jen zkratkami. – Od své milé manželky jsm se dozvěděl, že moje současně subjektivně nejhorší potíže budou od od zánětu močových cest. Zašel jsem do lékárny a koupil si příslušný čaj a další prostředek. Doufám, že to zabere.

Doma jsem ve středu večer sledoval v TV diskusní pořad ředitele TV Barrandov J. Soukupa s premiérem A. Babišem. Zcela s jejich interpretací událostí a jejich vysvětlením souhlasím. A důležitá věc – A. Babiš nešel do politiky kvůli penězům, jak řekl moderátor. A já dodávám, všichni ostaní tam lezou kvůli dolce vita – penízky, pozice... Inu, to je moc podstatné, už jen proto ho nesnáší. A syn A. Babiše žil ve Švýcarsku moc dlouho, získat občanství tam nelze snadno a tato karta jim nevychází, proto melou o Krymu. Ruská okupace, ruské tajné služby, pozor na něj... Pitomosti. Bohužel jsem však nebyl schopen pořad sledovat celý, otupěle jsem zůstal vzhůru ležet do 2 hodin v noci, než jsem si vůbec uvědomil potřebu jít spát. Vstal jsem v podobném stavu v 9.30 ráno. – V ČT jsem i ve čtvrtek zase chvíli poslouchal A. Babiše a další politiky. Premiér se mi zdá zcela důvěryhodný a souhlasím, že ta pseudokauza je uměle živena opozicí. Ta hloupě lže, jak může. Plně podporuji osobně současnou hlavní vládní stranu. Celý případ byl vyvolán už dříve, kdy ČSSD ovládala ministerstvo vnitra a cítila, že ANO zvítězí ve volbách, tak hloupě vyvolali tento případ a podřezali si tak i větev pod sebou. Úžasní političtí myslitelé. A odtud se odvíjí vše. Pan Michálek (snad pirát, neznám odkud vylezl) dokonce tvrdil, že politicky neúspěšná vláda může za zaostávání státu za západoevropskými zeměmi. Žasnu nad takovými pitomostmi a odcházím sledovat nějaký film. A Babiš je nejkvalifikovanější premiér ČR, schopný jednat ve více cizích jazycích. Nejde jen o ty jazyky, ale celkovou schopnost, bojuje skvěle za státní zájmy. Vláda je i doma úspěšná a opravdu něco pro lidi dělá, premiér je pracovitý... Nejhorší žvásty plkají neschopní lidovci a hloupá zlodějská ODS. Lži a lži! Proč nechají v TV tlachat exlidovce Kalouska? Jeho skvělé výsledky, už jen ty proslulé padáky, a co udělal pro nás? Atd, atd. Jakýkoliv film v TV, i ten nejnaivnější nejpitomější film je lepší než tato typická pražská telenovela.

Žádné komentáře:

Okomentovat