čtvrtek 15. listopadu 2018

Cigarety, nebo politika?


Sdělovací prostředky se zabývají takovými pitomostmi, jako že syn A. Babiše byl unesen, aby nevypovídal ve věci Čapí hnízdo. Nehodlám se tím vůbec zabývat, i když svůj názor naznačuji. TV zpravodajství a vyjádření údajných politiků jako Pospíšila z TOP 09 připomíná chování šakalů a hyen. Hnus! Snaha o likvidaci politika, pořád se opakuje mantra o trestně stíhaném premiérovi... Ono jinak to asi nejde, že? 

Zajímavější pro svůj blog považuji sdělení, i když se týká zájmu jen mě samého, že jsem se pokusil vynechat náplasti proti bolesti Dolforin. Zapochyboval jsem, že by moje bolesti nějak pokračovaly. Ale již po několika hodinách jsem si musel náplast nalepit, nepomohlo to, tak druhý den jsem přidal ještě další. Konečně mi bylo výborně. Ale samozřejmě jako vždy jsem to popletl, jednu jsem někde ztratil, snad při oblékání... takže nakonec když jsem se rozhodl to zkusit bez dvou náplastí kvůli některým příznakům, které jsem přičítal silnější dávce, byl jsem nakonec bez náplastí zcela. A když jsem večer nemohl spát, v 1.30 jsem to zjistil, hned jsem to napravil.

Ale nyní k hlavnímu tématu, které mi připadá zajímavější. Nikdy jsem před lékaři netajil, že kouřím cigarety. A nikdo z nich – ani na onkologii –  mi na těch pár cigaret nic neřekl. Asi nejsou většinou kvalifikovaní lékaři ochotni podílet se na takových pitomostech. Nikdy jsem nekouřil moc kvůli penězům, zvláště když jsou nyní tak drahé. Za dobu své nemoci jsem zcela ztratil chuť k jídlu i čich. Nyní je to trošku lepší. Množství jídla je přiměřené chuti k jídlu, za půl roku jsem zhubl o 12 kg. A musím se nutit k jídlu. Bez pikantního zeleninového salátu nejsem s to sníst ani můj oblíbený smažený řízek! A cigaretu vnímám jako relax, tabák cítím více než cokoliv jiného – třeba parfum skoro nevnímám. O kouření cigaret jsem již myslím psal. Slouží to jako fackovací panák, aby se nepřihlíželo ke skutečným zlým vlivům zasahujícím lidstvo. On tabáček je snadný cíl, vysvětlovat lidem chemii a fyziku u atomových bomb, DDT, spalovacích motorů, či spousty léků a různých prostředků z drogerie, které přirozenou cestou mizí v přírodě... to je těžší zrovna jako tažení proti koncernům a jejich ziskům. Takže paní doktorka Králíková může dál vesele podnikat tažení proti kouření a tabáku, vždy se najdou i lékaři a tzv. odborníci, kteří se zapojí a samozřejmě zdražování je vítaná položka pro státní rozpočet a přitom se mohou tvářit jako ochránci zdraví. Skutečnost je taková, že obyčejným lidem s malými příjmy berou jednu příjemnost jejich života. Týká se se piva a cigaret. To jsou ty jedy pro lidstvo, že? Škoda další řeči o tom, už vidím ty fanatiky anti...

Žádné komentáře:

Okomentovat