úterý 13. listopadu 2018

Že by se V. Klaus probral?


Na víkend jsem jel za manželkou do Ivanovic n. H. Moc se mi tam líbí, strávil jsem tam jen pátek a sobotu, pro bolesti krku jsem se vrátil o den dříve, zapomněl jsem si totiž vzít s sebou opioidní náplast a nemohl jsem pořádně spát, ve tři hodiny v noci jsem si pustil televizi, naštěstí jsem ženu nerušil, spím v jiném pokoji. Doma se mi celkem brzy ulevilo od bolestí, objevily se kupodivu až v neděli po poledni, večer bylo lépe.

Rozhodl jsem se bolesti ignorovat, uvažoval jsem, zda si to jen spíš nenamlouvám, zda to nepřeháním... prostě chtěl jsem se soustředit na stravu, psychiku... nenasadil jsem tedy novou náplast. No po několika hodinách pospávání přes den, což jsem zprvu bral jako pozitivní rys, jsem pocítil silné bolesti krku, rozšiřujicí se na levé rameno o okraj hrudního koše... Zvedl jsem se a okamžitě jsem si dal novou náplast Dolforin... už pozdě večer mi  bylo lépe. Prostě jinak to zatím nejde...

Jak čtu všelijaké zprávy o oslavách či historii vzniku ČSR, pořád se píše o Čechoslovácích... fuj! Jací Slováci tam byli? Ale no prosím, kdo to má rád, ať si to tak nazývá. Horší je to, že se nevzpomíná jediný skutečný hrdina legií v bývalém Rusku, a to byl generál Radola Gajda. No ovšem, nenáviděl ho ten panák E. Beneš i taťka Masařík a dělali vše pro to, aby ho zdiskreditovali a zničili, což se nakonec Benešovi podařilo po druhé světové válce. Gajda správně hodnotil Beneše, který ho nesnášel už jen pro to, že jim vadil v pohádce o zásluhách na vzniku ČSR. Gajda skutečný vlastenec a hrdina, viděl, jakou roli Beneš hraje i se Stalinem a jeho říší. Proto musel zemřít. Kdo chce znát pravdu, jistě si ji najde, jsou i knihy na toto téma, ale naprostou převahu mají pohádky v duchu EB a TGM. Ty se papouškují a opakují pořád dokola. Skutečná pravda se musí hledat.

No, konečně to někdo napsal. Co? To, co vím už dávno, to jest, že migrační krize byla rozpoutána uměle za účelem změnit a rozvrátit Evropu. Píše to Jiří Weigel, poradce V. Klause. Klause rád nemám, nebudu psát proč, ale toto je pravda pravdoucí. Snad si většina lidé dá říci a rozhodně skoncuje s takovou korektní migrační pitomostí a jejími nositeli, placenými kdoví kým. Každá masová migrace znamená konec původního hostitelského národa! Informace J. Weigla vyšla prý v deníku Právo z 8. listopadu a nyní to píší i na internetu. Viz třeba internetový deník Parlamentní listy. Je jen otázka, koho vlastně označí za původce. Levičáky? Hm. Takoví Rotschildové jistě migraci podporují, nějaký typ levičáků možná také... No hlavně píše na konci svého článku: „Nenechme se proto více balamutit.“ Souhlasím. Ještě jako údajný ekonom by měl však ještě psát či nechat psát poradce pravdivě o ekonomických krizích, finančních machinacích a pod. Že by se probral? No asi těžko, spíš nějaké pokusné balónky zaměřené na voliče.

Žádné komentáře:

Okomentovat