pátek 2. listopadu 2018

Není nad tradiční hodnoty


Rozhodl jsem se, že nebudu popisovat svoje zdravotní problémy, snažil jsem se to omezit, ale stejně toho je v blogu moc a asi to nikoho nezajímá. Nemyslel jsem sice svou osobu, ta že by měla někoho zajímat, ale specifické zdravotní problémy. Jenže takových pacientů je asi příliš mnoho a tak to není zajímavé.

Jenže o čem častěji psát. Na ulici se toho tolik neudá a já žiji akuálně více otázkami a problémy svého zdraví, své nemoci... Těžko se soustředím na něco a jak vidím, paměť mi tolik neslouží a opakuji se.

Takže uvidíme, zda vůbec budu s to něco jiného napsat nebo jak často... 

Zrovna mi není moc dobře.

Protože v minulých dnech vál silný vítr, byla hřbitovy uzavřeny. Byli jsme domluveni s manželkou, že přijede, navštívíme hrob rodičů a její další známá pietní místa a hroby. Stalo se tak až ve čtvrtek v první listopadový den. Bylo docela příjemně. Potom se Evička stavila ke mně do bytu, vařila mi pokrm, pobavili jsme se a domluvili se, že přijedu v pátek a sobotu za ní do Ivanovic n. H. 

Ještě týž den jsem měl odpoledne schůzku v kavárně se svou dávnou milou přítelkyní Sašou, pobavili jsme se o opeře a divadle v Brně. Protože v rodině měla maminku jako operní pěvkyni, vzpomínala na minulou operní dobu a porovnávala to s dneškem. I já jsem miloval operu a klasickou operetu a chodil jsem tam velmi často, některé kusy jsem zhlédl desetkrát za sebou, ba sám jsem chodil do zpěvu... V Brně byla skvělá opera i operetní soubor, to už jsou však jen vzpomínky. Dnešní představení se s tím nedají srovnávat, zrovna jako tehdejší vynikající pěvci a další činitelé kolem klasického divadla. Myslím, že to není jen vzpomínání starších, ale docela objektivní pohled. Detaily ponechám ovšem stranou, nejde zde o nějaký operní blog.

Odpůrci všelijakých extrémních novot, jako je třeba přehnananá společenská a politická korektnost a neschopnost pojmenovat věci podle pravdy až po třeba řízenou migraci do Evropy atd., je toho moc k vyjmenování, se nezřídka ohánějí alespoň slovně křesťanskými hodnotami. Jaké jsou ty křesťanské hodnoty a kdo je vpravdě jejich pravým nositelelem? Jsou to především církve? Hm. Přítel Aleš Michael mi zaslal stanovisko byzantského patriarchátu k postoji nynější hlavy římskokatolické církve. Píše se v něm:


Katolická, ale i světová veřejnost je šokována gestem Františka na synodě biskupů ve Vatikánu. František si 17. října zavěsil na krk duhový kříž, na němž je místo Krista už jen duhová symbolika LGBTQ. Přítomní biskupové a kardinálové si po jeho příkladu rovněž pověsili duhové kříže na krk. Demonstrovali tím jednotu v prosazování deviace LGBTQ spolu s Františkem. Každý ví, co symbol duhy dnes znamená. Nikoho by už asi nepřekvapilo, kdyby závěrem synody byl vatikánský gay pride. 

Kardinál Tagle se 23. 10. 2018 vyjádřil: „Lidský pohled církve na člověka, bez ohledu na jeho sexuální orientaci, byl v diskuzích významně přítomný. Mám pocit, že témata světa LGBTQ v závěrečném dokumentu budou figurovat.“ 

Kard. Tagle už v duchu synody vyřadil realitu hříchu a použil nevinnou terminologii „sexuální orientace“. Nenápadně naznačil, že hlavním cílem synody je změnit katolické myšlení o sodomii a přijmout sexuální zvrácenosti jako normu. Tím se likviduje Boží zákon i Kristova přikázání. Je to veřejná vzpoura proti Bohu! 

Jak to komentuje veřejnost? Citace: „Nikomu není třeba vysvětlovat to, co je zjevné. Duhová symbolika je znak LGBTQ. To vědí ti, co kříže dali, ti, co si je vzali a pověsili na hruď, i ti, kteří je s nimi vidí.“

Představme si, že by například kněží z Čech, Moravy, Slezska (nevydržel jsem to a musel jsem aspoň dodatečně opravit původní text – Česko, který nesnáším) a Slovenska rovněž následovali Františka a v nejbližší neděli by si veřejně v chrámu před svými věřícími pověsili duhový kříž na hruď. Normálně uvažující katolík by si odplivl a odešel z chrámu. Zřejmě až do smrti by s takovým knězem nechtěl mít co do činění. Taková reakce je normální u věřících, ale i nevěřících. 

To, že si dal František už roku 2014 na ruku náramek s duhovou symbolikou, je jasným znakem, co už léta prosazuje, nebylo to však ještě spojeno s přímou urážkou kříže. Nosit duhový kříž znamená spojit výkupné utrpení Kristovo s ohavnostmi, které hrubě urážejí a provokativně se vysmívají Kristově vykupitelské smrti na kříži! Podobně jako satanské kříže i duhový kříž je symbolem satanismu. Konečně František, ač „neřekl ani slovo“, jak si předsevzal, výmluvně tímto gestem odpověděl arcibiskupu Viganovi! Před celým světem demonstroval svůj jasný postoj v prosazování homosexualismu na nejvyšších místech v církvi. Zároveň tím kategoricky odmítl spasitelné pokání a nutnou reformu. František veřejně zesměšnil Kristův kříž a plivl do tváře Spasiteli! Kristův kříž spojil se sexuálními zvrácenostmi všeho druhu – LGBTQ. Takové zneuctění kříže je manifestací satanismu na jeho hrudi a rovněž na hrudích s ním sjednocených biskupů a kardinálů! 

Komu František slouží? Pseudopapež nemá Ducha Krista, ale antikrista, neslouží Bohu, ale slouží satanu. Svým gestem veřejného zneuctění kříže to jasně prezentuje celé světové veřejnosti! Kdo to nevidí a nechápe, je totálně slepý.

+ Eliáš
Patriarcha Byzantského katolického patriarchátu

+ Metoděj OSBMr + Timotej OSBMr
Biskupové sekretáři

xxx

Co si o tom jen pomyslet? Jaké tedy tradiční hodnoty zastává hlava tradiční římskokatolické církve? Nebo se spíš příslušní nejvyšší činitelé zastávající jindy tak vehementně celibát, nemohou rozloučit s různými náhradními sexuálními praktikami a dávají tomu podobu modernosti? Ubohé, trapné, hnusné, pitomé... pokud je to pravda, že to tak opravdu proběhlo! Jen jsem převzal zaslaný text a nemám důvod mu nevěřit? Nepůjdu se přece ptát na stanovisko na brněnské biskupství.

Žádné komentáře:

Okomentovat