čtvrtek 13. prosince 2018

Nikde nic, jen bolesti


V uplynulých dnech jsem byl mimo Brno, v Ivanovicích na Hané u své manželky. Bylo mi zprvu dobře, pak najednou nastaly silné bolesti krku. Zvětšená náplast proti bolesti nepomohla, našel jsem tam uschovány ještě dvě poloviční, tak jsem jednu přidal. Mám nyní tedy Dolforin 75, ač předpis zní na 50. Bylo mě zprvu velmi dobře, jak jsem přijel do Brna, začal zase silné bolesti krku, naštěstí během dne ustaly, ani dnes (12. prosince) bolest večer nenastává. Kéž by to vydrželo. V Brně také zprvu nesněžilo jako na venkově. Ani pak moc ne, spíš slabší déšť, občas. Měl jsem jít za zubní zákrok v 8 hodin ve čtvrtek. Samozřejmě jsem to zaspal, spím teď celkem dobře, Dolforin zabírá, ale s takovými důsledky. V 8 hodin ráno ve čtvrtek mi volali, omluvil jsem se a termín je o týden přeložen. –Nemám teď jiné zážitky, pořád zápasím s nějakými zdravotními problémy.

Žádné komentáře:

Okomentovat