sobota 19. ledna 2019

Sobotní deníček


Začal jsem si vařit doma ze zásob, aby zbytečně neležely a nezkazily se snad. Na pečence ETA si dělám neobalované řízky z plátků krkovičky. To mi jde nejlépe, je to jednoduché a jde to rychle. Zato kuřecí stehýnko se mi nepovedlo... bylo moc tvrdé. Určitě bych to lépe zvládl na horkovzdušné troubě lépe, ale tu jsem přenechal manželce. Pečenka je menší, ale nedá se tam regulovat teplota podle potřeby ani čas. Co nadělám? Ještě jiné zbytky zpracovávám.– Koupil jsem si LOC Amway, je to vynikající přípravek na úklid. Našel jsem distributorské stránky Amway na internetu, napsal jsem e-mailem. Odpověď přišla obratem. Byl jsem požádán, abych platbu provedl přes intenetový obchod, pak mi slíbil osobní předání. Zajel jsem do Šlapanic a vyzvedl si to na zastávce trolejbusu podle domluvy. 

Elektřinu a plyn odebírám od Moravských naftových dolů.  Elektřinu již dlouho, tam problém nebyl. S plynem to prostě nešlo. Musel jsem uzavřít nejdřív smlouvu s dosavadním dodavatelem tohoto bytu E-onem. Výpověď jsem si stanovil na konec roku. Sice mě lákali pořád dál, nereagoval jsem, tak se se mnou rozloučili fakturou s doplatkem hodně přes tisíc korun. Kotel jede v podstatě jeden měsíc! Zajímavé.

Manželce přestal fungovat iPad. Chtěl v podstatě jen přihlášení k iCloudu, ale heslo nebylo známo. Nevěděl jsem, co s tím. Zašel jsem do Duhového servisu v Brně, s jehož majitelem a jeho asistentkou se znám už léta. Pro sebe jsem u nich i všechno kupoval, velmi si jich vážím, jsou velmi ochotní. S iPadem si zatím nevěděl rady, ale měl ještě jeden nápad, tak si ho zatím ponechal, ale hned v pondělí se ozval. Přišel jsem si pro něj, je konečně v pořádku. Ještě mi tam sdělili, že mají zájemce o iPhone 1. generace. Že nefunguje nevadí. Hned večer mi napsal pán, který ho chtěl. Přijel za mnou také ihned do bytu. Pěkně jsme si popovídali. Řekl mi například, že si myslí o mém iPodu Touch 1. gen., že by neměl být problém ho synchronizovat. Slíbil, že se zeptá svých známých, jak na to. No a starý iPhone jsem mu nechal za symbolickou cenu 200 Kč. Bude na nějaké výstavce. Rád se na ni podívám. Zeptal jsem se, zda mu na novém iPhone jedou videa. Mně totiž ne. Sdělil mi, že ano a že musí být ve formátu mov. Takové video nemám a nevím o softwaru, který by mi moje videa převedl. Sdělil mi, že se to dělá se softem Handbrake. Stáhl jsem ho do macbooku, ale nějak se mi to převést nedaří, zatím. S někým se musím poradit.

Žádné komentáře:

Okomentovat