čtvrtek 3. ledna 2019

Čtvrteční deníček

V posledním vydání blogu jsem vzpomněl první iPhone, který jsem v dobré víře věnoval neteřince. Spolužáci jí ho zničili. Na můj dotaz mi dcera sdělila, že je k dispozici a donesla mi ho. Teprve při důkladné prohlídce vidím mechanické poškození. Telefon však nereaguje ani na možnost nabití. Zašel jsem s ním do jedoho Apple servisu, ale dozvěděl jsem se, že přijímají do opravy jen novější typy iPhonů. Zkusím to ještě v mně dobře známém Duhovém servisu.

Byl jsem před několika dny na kontrole v nemocnici. Nemohu to pochopit, ale s bolestmi se mi to zdá stále horší, čekal jsem že po půl roce to pomine, ale ne. A to beru silnou náplast proti bolesti, Dolforin 75. Jediné vysvětlení je, že došlo poškození nervů v rameni a okolí. Ale proč mě bolí krk? Od operace je to již rok. Otok je tam pořád, při dotyku to nebolí, ale jakoby zevnitř trpím bolestí hlavně odpoledne a zvlášť večer. Také ráno když vstanu trpím bolestmi. Měl bych prý chodit na nějaké cvičení s ramenem. Zeptal jsem se na možnost plavání, bylo mi to schváleno. Tak to zkusím. Příští měsíc mě čeká PET CT, to znamená jakýsi scan celého těla, zda se nemoc nerozšířila. Už po třetí se to opakuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat