pondělí 28. ledna 2019

Pondělní deníček

Pobyl jsem přes víkend u manželky v Ivanovicích na Hané. Setkal jsem se tam s dvěma jejími dcerami, (jež považuji za své). Veroničin mladší přítel Kája byl rovněž přítomen, toho mám také rád. Zahráli jsme si stolní hru, pokuřovali jsme na balkoně a pobavili jsme se. Děti pobývaly v pokoji s tablety a mobilními telefony se bavily víceméně samostatně. Já jako dítě kdysi bych určitě spěchal ven (ovšem, neměl jsem tablet, počítač, mobil TV s množstvím programů... ale hodně jsem četl knihy a ani ty by mě netáhly k domácí četbě v neznámé krajině, abych ležel při četbě na pohovce u četby nebo u televizoru). Asi to bylo lepší než toto povalování se doma. 

Abych nezapomněl, dcerušky mi přály k svátku, koupily mi jako dárky cigarety a jakési stírací losy (nic jsem nevyhrál). Moc mě potěšilo, že si na mě vzpomněly. Manželce přinesly k nadcházejícím narozeninám spousty květin a kalendáře s rodinnými příslušníky na fotkách – mě se omluvily, že moje fotografie neměly. Natočil jsem vše iPhonem na krátké video, ovšem nepodařilo se mi ho sem zprvu vložit. Nátačel jsem ho běžně pak na širokou stranu.


Když jsem přijel autobusem domů, v pondělí jsem si nalepil náplast Dolforin, pomohlo to s bolestí. Pak se ozval telefon – vezli mi umělou výživu 50 ks krému Fresubin, podle mého přání jen s vanilkovou příchutí. Musel jsem doplatit přes 300 Kč, což jsem nečekal. No šetřím, jak se dá. Stejně se mi to moc nedaří. Objednal jsem si na internetu knihu, kterou jsem nesehnal zde v bazaru – Od Jonase Jonassona titul Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel. Titul Zabiják Anders a jeho přátelé (a sem tam nepřítel) jsem mezitím v bazaru knih sehnal a právě ji čtu. Je to příjemná, vtipná, zábavná četba. Dále jsem si koupi bezdrátovou myš na Poštovném zdarma, ještě nedošla, je však zaplacená a je na cestě – Na aukru jsem zase získal za tři stovky psací stroj. Zatím se však nikdo se zásilkou neozývá, což mě zneklidňuje. Podvodníků je více než dost. Pravděpodobně je to i lékař z Havlíčkova Brodu, jak se sám označil, od kterého jsem chtěl koupit powerbook G3 Pismo. Poslal mi obrázky, byl jsem nadšen a v důvěře v lékaře jsem mu poslal okamžitě 2000 Kč. Nic neposlal, jen sdělil, že powerbook přestal fungovat a že ho má technik v parádě. To nějakou dobu trvalo... nic nesdělil, až po mých neustálých dotazech sdělil, že se oprava nezdařila a že posílá peníze zpět. Nic nedošlo, nereaguje. Hlavně že se jen ohradil vůči mě, že ho označuji už za podvodníka, on že „nehnípe“ každý den na internetu, že tam pobývá jen večer. No omluvil jsem se mu a čekal jsem na vrácení peněz a čekám stále. Nezbývá mi než za podvodníka ho považovat. Jaký problém je vrácení peněz v internetovém bankovnictví? Proč je údajný lékař nevrací? A jak dlouho ta věc trvá? Už od konce listopadu! Rád bych se mu omluvil i za toto psaní, ale zatím se prostě zdá vše marné.

Žádné komentáře:

Okomentovat