čtvrtek 21. března 2019

Čtvrteční deníček


Chodím každý den na vycházky na nákupy. Tak v sobotu: ráno silné bolesti v den výměny náplasti Dolforin. Nyní po návštěvě praktického lékaře mi přibyly kompresní punčochy na lýtka a chodidla, která otékají, jen na noc je mám odložit. Lékařka se zeptala na návštěvu v ambulanci bolesti, protože mi předepisuje i náplasti Dolforin, na mou žádost silnější verze 75. Ujistil jsem ji, že se to již blíží. Neobávám se, že by mi tamější lékař nevyhověl ve mnou požadované síle náplasti. Chci se ho jen zeptat, jak dlouho je musím užívat a nechat si předepsat ještě další balení. Rozhodně bych se chtěl však zbavit léku Gordius. Přičítám mu různé problémy, které mě nedávno postihly. Opioidní náplasti, tak se jmenuje ikona s potřebnými údaji, tu jsem si nově zařadil na plochu.

Dnes ráno jsem právě byl v Ambulanci léčby bolesti ve FN Brno-Bohunice. Nachází se ve staré nemocnici, trochu se mi težko hledá. Ale dnes tam bylo málo lidí, byl jsem hned na řadě. Pan MUDr. Křikava se jako vždy choval velmi laskavě, stanovil mi řád k ukončení užívání léku Gordius 300, kterému přičítám své mnohé potíže i problémy s psychikou. Pak přejdu zase postupně na lék Pregamid 75. Náplasti Dolforin 75 mi schválil a předepsal dalších šest ks balení. Ptal jsem se na předepisování u praktického lékaře. Řekl mi, že s tím mohou mít finanční problémy. Jedno balení má reálnou cenu 1000 Kč. V případě nezbytnosti mi recept vystaví on sám. Vystavil mi Průkaz pro léčbu opioidy. Budu ho nosit stále s sebou v peněžence.

Už mám u pojišťovny schváleny lázně, jen mě překvapilo, že mnou požadovaný Hodonín ani Lednice se tam neobjevily, zato Luhačovice – odtam mi již volali – odmítl jsem, nebyla možnost jednolůžkového pokoje. Nyní se žádost údajně přesunula do Lázní Jeseník, případně Velkých Losin, tam bych jel moc rád, takže si případně připlatím i za větší pokoj, prostě potřebuji a trvám na tom být na pokoji sám. Nepůjde-li to, raději nikam nepojedu. 

Nyní jsem zaplatil za odvoz odpadu, za brýle, u jedněch dokonce oprava stála 1000 Kč, počítám i koupi deštníku a další drobné, třeba z Poštovného zdarma. Například jsem koupil tester baterií, ale je to užitečná věcička... Prostě více samých sice drobných, ale výdajů navíc – při minimálním důchodu. 

Ve zprávách jsem slyšel, poslouchám je jen zřídka, na rádiu to moc nelze kvůli stanici, a ani v TV ne, že EU považuje RoundUP za neškodný. Děkuji pěkně, jen víc toho do našich polí luk a hájů. – Bosenskosrbský generál Radovan Karadžič byl odsouzen k doživotnímu vězení. To považuji za účelově lživé svinstvo. R. Karadžiče považuji za skvělého generála a hrdinu svého národa. Takové lidi bychom potřebovali my.

Když jsem šel po ulici, všiml jsem si, že zde začala probíhat výsadba stromů.Totiž když jsem se sem před léty nastěhoval, rostly zde a byla to jedna z mála předností této ulice. Dnes vypadá ulice daleko lépe a i stromy se sem vracejí. Až povyrostou, pěkně ulici pozmění. Pořídil jsem obrázek z výsadby. A šel jsem také jako obvykle po ulici Spolkové a stavební úpravy zde vydatně pokračují. Udělal jsem obrázek i z těchto prací.





Žádné komentáře:

Okomentovat