středa 13. března 2019

Středeční deníček


Sleduji často TV stanice Viasat. Stanice Visat History vysílá pořady věnované konspiračním teoriím. Nabyl jsem dojmu, že americká CIA nemá na svědomí naprosto nikoho. Nemá na svědomí žádného latinskoamerického presidenta (nepokusila se o atentáty na Castra, nemá na svědomí venezuelského Cháveze a mnohé jiné). Rovněž kolem smrti Kennedyů atd. to vše jsou jen a jedině konspirační teorie, jimž přece člověk intelektuálně na úrovni nemůže věřit. Psychologicky to pěkně zdůvodnili. No já nějakým všelijakým teoriím také nevěřím, ale o úloze CIA v politice jsem maprosto přesvědčen. Vezměme si např. vytvoření ďábla ze Srbů a rozpad Jugoslávie. Stejně tak rozpady dalších různých států. Proč to vše? Nedá se to vysvětlit cizím vlivem? Rozpadlo se to jen a jedině přirozeně a nikdo tam nezasahoval? A co ten Mezinárodní soud v Haagu? Smrt Sl. Miloševiče byla jen a jedině přirozenou? Nikdo tomu nenapomohl? Co je to Srebrenica? Přirozené místo dokládající bestialitu Srbů, zatímco ti hodní Muslimové jen a jedině trpěli? No a jak je to s činností KGB? Také jen konspirace? Jsem přesvědčen, že americká CIA má toho na svědomí toho víc než dost. A co Mossad?– Ve středu jsem sledoval pořad o využití Mafie v politice. Také jen konspirace? Je to legrační. Mussolini zatočil v Itálii s Mafií, USA s ní spolupracovaly. Dalo by se pokračovat, jistě toho zhlédnu více.


Protože zaměření blogu je Francouzská ulice, pokusím se o nahrání svého staršího kratičkého videa ze situace na zdejší ulici. Samozřejmě dnes ulice vypadá lépe.

Žádné komentáře:

Okomentovat