úterý 5. března 2019

Úterní deníček


Bolesti trvají celý den, ráno se objevuje rozostřené vidění, zmatenost. Zápasím s běžnými věcmi. Nyní se přidaly bolesti zad, ráno nejhorší... Dolforin se zdá málo účinný. Čhut’ k jídlu je nepatrná... Ráno se cítím i zmatený, bolí mě krk a rameno bez ohledu na Dolforin. Během několika hodin se zmatenost rozplývá, bolesti trochu zmenší. Bez pohybu je to lepší, ale tako je to takto samozřejmě málo reálné... Byl jsem v úterý dopoledne ve zdejší optice poblíž Dětské nemocnice. Nové brýle skoro tisícovka, pouzdro dvě stovky... Zaplatil jsem a najednou telefon – sestřička z Ambulance léčby bolesti – mají tam moc lidí, tak mě přeobjednala na podndělí. 

To jsou ty nevzhledné ruiny. Ta lepší vlevo je zřejmě bývalá prodejna kol, patří myslím nějakému radnímu z té minulé squadry


Chodím trochu ven a pozoruji stavby na ulici. Naproti našeho domu kousek směrem do města stavební firma Spilka staví v proluce a opravuje sousední dům. Stavba v proluce vede celé nové křídlo směrem do bývalé zahrady. Stavba postupně pokračuje, zajímala by mě cena zdejších nových bytů. Předpokládám, že bude velmi vysoká. Ulice potom bude mít další pěknou stavbu, starých ruin tu už moc není, jen hned vedle jsou dvě, které by si zasloužily demolici. Snad k tomu také časem dojde.

Stavba v proluce a rekonstrukce vedlejšího domu

Žádné komentáře:

Okomentovat