neděle 29. ledna 2012

Sobotní výlet

Počátkem víkendu jsme si udělali další výlet. Zatím bylo počasí přijatelné, mají však nastat brzy mrazy. Ve vlaku se člověk zahřeje, takže cestování je i v zimě docela fajn. Nepotěšilo mě však, že slevy ČD na trvalou průkazku pro seniory za 50 Kč tento měsíc v původní výši 50 % končí a od února poklesnou na 25 %. – Vyjeli jsme si v sobotu do Vyškova a odtud jsme navštívili vesnici Moravské Prusy s pěkným barokním kostelem sv. Jiří a městečko Drnovice. To mě překvapilo, je docela malebné, na členitém terénu, z výše položených míst s pěknými výhledy do krajiny. Svého času se zde hrála nejvyšší fotbalová soutěž. Klub zkrachoval, tým skončil, myslím, v krajské 1. B třídě. Podrobnosti o městečku jsou zde: Drnovice 

Něco z nedělního internetu – jak jsem pročítal parlamentnilisty.cz, narazil jsem na rozhovor s bývalým politikem ODS Tlustým, který mimo jiné spolu s dalšími kumpány velmi „prospěl“ v počátcích 90. let našemu zemědělství. Jeho moudrům se zde věnovat nehodlám, ovšem v diskusi pod článkem jsem našel následující příspěvek. Samozřejmě internet je anonymní, věřit tomu nikdo nemusí, o ctěném našem premiérovi je to však známo i odjinud. Zkrátka i z doby minulého režimu má každý trochu déle žijící svou historii, i když předstírá, že nic nebylo a že je odkjakživa uvědomělý křesťan a konzervativec: S Nečasem jsem byl na vojně v Jezdeckých kasárnách v Prostějově, kde Nečas dělal šéfa SSM a měl na starosti vojenský klub. My vojáci jsme z něj měli prču, když nás chodil uvědoměle lanařit ke vstupu do SSM. Už tenkrát vypadal skoro jako dnes včetně brejliček. Byl malinko hubenější, ale ne o moc. Vlastně vypadal dost podobně jako sliz a tak nějak se i vyjadřoval a choval. No, nezapřel v sobě svini. (anonym)

Žádné komentáře:

Okomentovat