čtvrtek 12. ledna 2012

Výlet na Hanou

Ve čtvrtek jsme si udělali výlet vlakem do nám dobře známých Ivanovic na Hané. Počasí bylo přijatelné. Prohlédli jsme si jeden pěkný dům, nakoupili jsme něco ve zdejším skvělém řeznictví, zato dřívější oblíbené místečko Sport Bar i cukrárna Mirka nás zklamaly – zavřeno. Poseděli jsem aspoň v příjemné restauraci Ivanka. Po poledni jsme již byli zpět v Brně. Trochu nám výlet zkazil telefonát od lékařky z nedávného vyšetření v Masarykově onkologickém ústavu. Oba máme nepříjemný nález, vyžadující si dodatečné vyšetření.

Doufal jsem, že stupidní havlomanie brzy vyšumí. Mýlil jsem se. Nadále slaví přímo orgie: Havlova socha: třeba jako 'protipól svatému Václavovi'  Samozřejmě, „největší génius současnosti“ si to zaslouží, chápou to i jinde v Evropě. Jak jsem četl, třídu V. Havla slavnostně již dříve otevřeli v polském Gdaňsku a starosta francouzské metropole B. Delanoë rozhodl, že po V. Havlovi se bude jmenovat nově vznikající knihovna v pařížské čtvrti Pajol. Označil zesnulého za jednoho z největších státníků (!) a bojovníků za svobodu. Hlavně asi v bývalé KSČ – o tom třeba zde: Byl Václav Havel členem KSČ? Zdeněk Mlynář jistě jen nefantazíroval. Jak vidím, mám se ještě mnoho co učit, ale asi to už nezvládnu.

O tom, co je to vyspělá demokracie-náš vzor, nás může poučit toto stručné povídání: John Perkins-Přiznání lovce ekonomik 

Žádné komentáře:

Okomentovat