pondělí 12. března 2012

V nemoci doma

Větší část minulého týdne jsem strávil doma s kapesníkem v ruce. Viróza, rýma, zpočátku vyšší teplota a bolesti, ale jen jeden den. Nevím, nakolik zabral Coldrex, horký nápoj, který jsem měl k dispozici, v každém případě mi bylo brzy lépe, jen ta rýma... Počasí se zase zhoršilo, po slunečných dnech zase padal sníh, takže jsem se z bytu nehnul. Koncem týdne nastalo trochu lepší počasí, mně také bylo lépe a v neděli odpoledne jsme vyšli na kratší procházku. V pondělí tento týden už mi bylo podstatně lépe. – Týž den ráno nefungoval internet, myslel jsem, že je to zase jeden z občasných výpadků dodavatele. Ale na chodbě nesvítila světla, což svědčilo o dalších možnostech chyby. Když jsem se vracel z nákupu, soused mě informoval, že byl nahodit kdesi ve sklepech pojistky. To byla skutečně příčina výpadku jak internetu, tak světel. Atmosféru pondělního rána na Francouzské trošku ukazuje i drobný klip.

V nemoci nezbývá než se nějak zabavit, tedy pokud není nemoc tak nepříjemná, že není na nic nálada. Já jsem to řešil obvyklým způsobem: četbou na internetu, ale i častějším zapínáním televize, kterou je možno sledovat i z polohy v leže, ba jsem si koupil i noviny a vyluštil jsem křížovku, což je činnost pro mě většinou málo inspirativní. Sledoval jsem samozřejmě i různé politické události, ale nemám chuť se zde jimi vůbec zabývat – ani dezinformacemi kolem Sýrie, ani soudem týkajícím se politické strany Věci veřejné, což je skutečné absurdní panoptikum, ani našimi předními politiky, kterých si nevážím, připadají mi nevýrazní, podprůměrní a prolhaní. Netuším, co lidi ještě může přimět k tomu, aby přišli k volbám. Snad jen naivita a setrvačnost.

Žádné komentáře:

Okomentovat