neděle 25. března 2012

Víkendové vycházky

V pátek odpoledne jsme si vyšli na vycházku k přehradě. V jezeře je málo vody a spatřili jsme neuvěřitelné nahromadění odpadků u hráze. Chtělo by to nějaký zákrok k vyčištění. Dost špatné to bylo i na pozemcích svažujících se k jezeru v místech, kudy jsme šli od hráze směrem k přístavišti. Nějaká ekologická brigáda by se hodila, odpadků se tam povalují spousty. Zastavili jsme se v restauraci U lva, občerstvili se pivem a pokračovali v cestě přes Kníničky do Bystrce. Počasí bylo příjemné, celá vycházka také. Cestou tramvají zpět jsem si povšiml billboardu s portrétem primátora R. Onderky. Text hlásal cosi o čistotě Brna, kolem všude však spousty odpadků. Typické, jen proklamace, skutek utek.

V sobotu opět za pěkného počasí jsme šli na vycházku po Bohunicích. Nejdřív kolem nových rodinných vilek k potoku Leskavě, pak podél potoka na konec Bohunic a nahoru na Běloruskou ulici. Potok bohužel nemá nejčistší vodu, místy zapáchal. V korytě bylo možno opět spatřit odpadky, dokonce odhozenou péřovou duchnu. To jsou věci které kazí dojem. Přes tyto nechutné odpadky byly vycházky v obou dnech příjemné.

I v neděli bylo od rána pěkně, bohužel opět jsem zaznamenal ráno silné bolesti zad. Jen s potížemi, nadopován Brufenem, jsem vyšel ven. Odpoledne jsem zůstal doma a zkusil aplikovat přístroj BioBeam™940. Funguje na principu neviditelného infračerveného paprsku, který údajně poskytuje úlevu při bolestech kloubů, zad, kolen, stavů artritidy atd. Více zde: BioBeam™ Koupil jsem ho už dříve, pochlubil se lékařce, ale ta byla velmi skeptická, takže jsem ho zklamaně odložil. Nyní jsem ho intenzivně využil a ke svému úžasu jsem zaznamenal okamžitou úlevu. Budu ho nadále zkoušet a používat. Není správné automaticky věřit všemu, co lékař řekne.

Žádné komentáře:

Okomentovat