čtvrtek 30. srpna 2012

Zametače sledovat raději z povzdálí


Počasí v počátku týdne bylo jakoby namixované. Ráno a dopoledne olověná obloha a docela chladno, odpoledne vyjasnění a dusno. Ve čtvrtek však bylo slunečno a horko hned od rána. V úterý jsem zaznamenal dopravní zácpu – nejen na Kolišti, ale i na Francouzské jsem se jen s delším čekáním na chodníku mohl dočkat možnosti přejít ulici. Na Merhautově ulici pracovní četa čistila okraje chodníků od vzrostlé trávy. Jeden muž pracoval s mašinkou připomínající malou sekačku na trávu, ale na jejím konci se netočila struna, nýbrž jakési kartáčové kolečko. To umožnilo vypudit trsy trávy rašící mezi dlažebními kostkami. Další dva pracovníci přidržovali kolem něho plachtu a snažili se tak zamezit odletování prachu, hlíny a kamínků. To se dařilo jen částečně. Sám jsem byl nepříjemně zásažen odmrštěným kamínkem do ruky a raději jsem se klidil co nejdál na ostrůvku u tramvajové zastávky. Všiml jsem si také, že na Moravském náměstí a v parku na Kolišti jsou postaveny mobilní ohrady kolem areálů. Jak jsem se dozvěděl, budou se opravovat cesty v parku i jiné zdejší záležitosti, bude to trvat skoro rok.

V úterý byl narychlo odvolán policejní president P. Lessy. To se dlouho čekalo, nyní to náhle spadlo. Ministr vnitra Kubice okamžitě jmenoval do funkce plukovníka M. Červíčka, určitě správného muže pro tuto funkci, žije na hromádce s poslankyní ODS J. Černochovou. Jistě je to jen láska, kdepak nějaká politika. Politici se dušují, že o změně nic nevěděli, je to prý jen kompetence ministra vnitra. No, nevěřte jim, když tak přesvědčivě mluví. 

Velmi znepokojující článek najdete zde, opravdu truchlivé čtení. Hlavně že se má u nás zakázat kouření v restauracích, to jistě zabere na všechno a MUDr. Králíková nechť dostane metál. Stejně tak smutné jsou i informace o neúrodě a očekávaném zdražování masa, třeba zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat