středa 2. února 2011

Sedlčanský Pepa už mě neláká

Ani počátek týdne nepřinesl teplejší počasí, naopak v pondělí pořádně mrzlo. Měli jsme dost pochůzek a pocítili jsme to víc než dost. Lidé se choulí do bund a kabátů před chladem. Mimo jiné jsme zašli do nemocnice Delta u Lužánek. Kdysi mě tam měli v péči při úraze. Nyní tam Eva šla jen na rentgen. Uvnitř to nevypadalo nejlépe, ale z oddělení rentgenu se Eva vrátila překvapená. Prý je to tam nové a krásně vybavené. Zřejmě celou tuto soukromou nemocnici čeká rekonstrukce. Snad prý tam v jedné části má být léčebna dlouhodobě nemocných, ve druhé vlastní nemocnice.

Opravdu se nestačím divit, co se nezřídka dočtu při procházení webů. Je to víc než smutné, jak náš stát hospodaří:Sedlčanský Pepa z Polska 

Ve středu dopoledne jsem šel po naší ulici. Přede mnou šla paní, která se rozhlížela, jako by po něčem pátrala. Tu se proti ní objevila skupina cikánů. Paní zřejmě v domnění, že jsou to zdejší domorodci, hlavní obyvatelstvo těchto končin, obrátila se na ně s dotazem na geodetickou kancelář. Cikáni překvapeně a hloupě zírali a nedokázali odpovědět, asi jim to znělo jako čínština. Rozešli se tedy. Stará cikánka ve skupině se pak zasmála a zavýskla si: „Joj, gadžo.“ Po chvíli si paní povšimla mě a zeptala se mě. – Cikánů bych se na nic neptal, těm je opravdu lépe se vyhnout, ignorovat je. Paní jsem poradil, nicméně z kanceláře zbyla nejspíš jen zrezivělá tabule. Sídlo má firma Hloušek už jinde.

Žádné komentáře:

Okomentovat