neděle 13. února 2011

Ztracený iPodTouch nalezen

Je to dva roky, co Eva cestovala veřejnou dopravou a přišla tam o kabelku. Nenechavec samozřejmě nic nevrátil. V kabelce byl nový iPodTouch a nové brýle v ceně 20 000 Kč, dále obyčejný mobilní telefon, peněženka a další drobnosti. Ztrátu jsme oželeli. Asi před týdnem jsem měl telefonát z policie. Strážmistr ohlásil nález iPodu při kontrole zastaváren. Ve čtvrtek volala policie znovu, můžeme si prý pro iPod přijít na služebnu do Králova Pole. V pátek dopoledne za mírně deštivého počasí jsme se dostavili na policejní stanici, identifikovali jsme iPod, bohužel už s dost poškrábaným povrchem. Mysleli jsme, že nám ho vydají, ale prý směnárník může podat odvolání a mohl by i úspět. Nevěřil jsem svým uším. Policejně ověřeno podle registračního čísla, že je to naše, přesto směnárník prodávající kradené zboží může uspět. Nicméně prý protože nejde o věc velké hodnoty, tak se dá čekat, že to rozporovat nebude. Snad do 14 dní či do měsíce se dozvíme více. Tak nějak nás utěšoval policista. I když iPod zatím nevrátili, z nálezu máme radost, už jsme s tím opravdu nepočítali. 

V pátek mi přišla práce na doma. Dělám to tak už asi deset let. Je to jen příležitostná záležitost, ale právě proto, že s ní mám delší zkušenost, považuji ji za ideální řešení. Škoda že zaměstnavatelé se tolik bojí a nevěří lidem. Vše lze upravit tak, aby to bylo funkční. V pátek mi například zavolal odesílatel, že práci potřebuje zpět v pondělí. Ujistil jsem ho obratem, že s tím pohnu a v pondělí to bude. Pracuji ve vymezeném čase, ale kdy se mi to hodí a podle toho, jak se cítím. Prostě žádné cestování někam do firmy, dodržování nějakých nesmyslných časů, stresování v dopravě, „radosti“ se šéfy a kolegy.... Místo toho pohoda doma a práce nejlevnějším způsobem provedená. Žádné extra pracoviště, nájem, jeho vybavení atd. Samozřejmě nejde to u všeho a vím, že to má i další aspekty, ale jistě by to šlo vyřešit formou zvláštního pracovního poměru či dohody o práci. Pro firmy je to levnější, pro zaměstnance lepší. Určitě by se vyplatilo to více využívat.

Žádné komentáře:

Okomentovat