čtvrtek 11. srpna 2011

Nová Zuno banka


Před pár lety přišla na bankovní trh mBank, která přinesla přímo revoluční změnu. Nízkonákladová, čistě internetová. Podmínky měla zpočátku pro obyčejného uživatele ideální: slušně úročený účet, výběry ze všech bankomatů zdarma, vedení účtu zdarma, platby zdarma. To se sice časem trochu zhoršilo, ale pořád vychází z hlediska nákladů uživatele nejlépe. Mezi její výhody počítám i fórum uživatelů, což jiné banky nemají. Letos se přihlásily o slovo další banky tohoto typu. První z nich spustila provoz banka ZUNO. V základní trochu očesané verzi je bankovnictví také zdarma, ovšem výběry z bankomatů nic levného. Zato úročení účtu s denním připisováním úroků je velmi zajímavé. Proto jsem se rozhodl jako doplňkový si její účet zřídit. Šlo to rychle, po pár dnech mi kurýr doručil smlouvu. Přes internet a telefon jsem dostal dočasné heslo a... zde se to zaseklo. Celkem mi poslali heslo třikrát znovu, ani jedno však internetové bankovnictví nevzalo. Nic, jen chybová hláška. Slíbili to prověřit na technické kontrole. Večer, kdy po pěti neplatných pokusech byl účet opět zablokován, jsem zavolal do banky, mají nepřetržitou službu. Operátorce jsem vše vysvětlil, po chvíli mi volala zpět, sdělila, že to bude v pořádku. A skutečně bylo, nové dočasné heslo bylo konečně funkční. Mohu tedy zkoušet, jak funguje. Podle prvních dojmů zatím zápasí s vyladěním internetového bankovnictví. Stalo se mi, že jsem se nemohl připojit, případně mi to opět hlásilo špatné přihlašovací údaje. Stačilo činnosti nechat a zkusit to později. Bankovní chat také nefunguje ideálně, v nějakém bodu se konverzace ztratí. Počáteční potíže tohoto rázu chápu. Záleží na tom, jak dlouho budou trvat.

Žádné komentáře:

Okomentovat