neděle 7. srpna 2011

Sobotní výlet do Bílovic

Jezírko u Bílovic.
V sobotu dopoledne jsme se vypravili na výlet. Cestovali jsme ze Staré osady na Velkou Klajdovku, pak jsme putovali pěšky do Bílovic. Počasí nám úplně nepřálo. Bylo pod mrakem, občas mírně pršelo. Bylo však bezvětří a docela příjemně. Chránily nás koruny stromů, na volné ploše pak deštníky. Celá cesta vedla po pevné ploše, příroda idylická, připadalo mi to jako procházka velkým parkem. V Bílovicích jsme se zastavili na oběd v restauraci u nádraží, pak jsme se vrátili vlakem do Brna. Konečná byla už v Židenicích, na hlavním nádraží probíhají nějaké práce. Výlet byl i přes ne zcela ideální počasí pěkný. Jen jsme se znovu přesvědčili, jaké nádherné prostředí máme v okolí Brna. Později odpoledne se vyjasnilo, po dešti ani památky. Vice obrázků je zde: Do Bílovic.

Pokud vás zajímá problém tzv. ropného zlomu apod., doporučuji film na YouTube, původně pochází z televize, je velmi výmluvný: Až dojde ropa.

Další odkaz jsem dostal poštou. Hlavní persona tohoto projektu Slávek Popelka je mi nesympatický, vidím ho jako osobu mírně řečeno nevyrovnanou, nepochybně povahou v něčem příbuznou s Petrem Cibulkou. Pokud něco nyní zamýšlí a organizuje, byť má v podstatě jednoduchou pravdu, právě svou osobou mi záměr znevěrohodňuje. Stránky však shrnují některé informace, známé mi již z dřívějška, stojí za to se na ně podívat, zvláště na některá svědectví týkající se figurek sametového převratu: http://opona2009.

Žádné komentáře:

Okomentovat