pondělí 29. srpna 2011

Ve vedrech osvěží pivečko

Rytířská upoutávka
V pátek odpoledne ve velkém vedru jsem zašel osvěžit a vylepšit pitný režim. Neměl jsem vůbec chuť se někam dál ploužit a uchýlil jsem se do hospody na Hvězdové ulici. Na dvoře tam to bylo rozpálené jako v pekle, usadil jsem se tedy v sále. Pivo Staropramen mi moc nechutnalo, navíc jim pivo došlo a obsluha telefonicky svolávala dodávku. Odešel jsem tedy směrem k Dětské nemocnici a skončil v Simpson baru na rohu Durďákovy a Merhautovy. Zde jsem byl poprvé. Interiér příjemný, pivo Svijany, chládek. Poslouchal jsem hovor štamgastů a připadal si jako v TV seriálu Hospoda. Musím uznat, že je to příjemné místo. – Večer se strhl liják a asi se ve dne na Slunci a snad i večer na Měsíci objevily skvrny. Jak jinak si vysvětlit chování cikánů z Bratislavské, kteří pozdě v noci hulákali tak hlasitě, jako by se vraždili, takže jsem nemohl spát. Vřeštění paviánů z zoo je proti tomu rajská hudba. Přál bych všem rádoby humanistům, kteří nás denně poučují o rasismu, něco takového pravidelně zažívat. 

V neděli po  obědě Evu čekala povinnost (stejně jako v sobotu u maminky) pohlídat dítka dcery při návštěvě v nemocnici. Šli jsme tam spolu příjemnou procházkou, pak jsem cestoval trolejbusem do města. Eva litovala, že jsem jí nepomohl s hlídáním dítka. Maličký chlapec byl velmi aktivní, uhlídat jeho pobíhání a současně opodál stojící kočárek se všemi osobními věcmi bylo pro ni náročné. Počasí o víkendu bylo oproti předchozím vedrům chladnější.

V pondělí nastalo opět teplejší počasí. Tyto změny nám působí různé zdravotní potíže jako bolesti vzádech či nohou. Projevilo se to i na odpolední vycházce, kdy jsme zrušili původní plán na delší výlet a spokojili jsme se s chozením po Bohunicích. Snad bude v příštích dnech lépe. – Ráno pokračovaly práce na Francouzské v sousedním domě. Zbourali část zahradní zdi na opačné straně. Drobný videoklip ukazuje ranní ruch v zahradě. Fotografii reklamního poutače na Rytířskou krčmu jsem dostal od známého e-mailem. Ukázalo se, že je efektivní, majitel si pochvaloval, že po jeho uplatnění přišlo více hostů. Přeji mu to.

Žádné komentáře:

Okomentovat