pátek 16. prosince 2011

Vánoční trhy - propadák

Četl jsem zprávu o nedávném incidentu na vánočních trzích na náměstí Svobody, lépe na Velkém náměstí. Zrovna při produkci Ivy Bittové ve zdejším velkém stanu vjel na místo konání autem jeden trhovec, narušil program a způsobil škodu. Policie to vyšetřuje jako nehodu z nepozornosti, ale jinde jsem zaznamenal sdělení, že se stánkař vztekal kvůli nízkým tržbám. To mi připadne pravděpodobné. Sám jsem trhy několikrát prošel, ale neutratil jsem tam nic. Ceny jsou nehorázné. Skleničku sladké, slabě alkoholické bryndy pít za cca 40 Kč nepotřebuji. Loni jsem si tam ze zvědavosti koupil u stánku kousek tlačenky. Při rozbalení doma jsem zjistil, že polovinu tvoří čisté sádlo. Nic proti sádlu, ale zde to byl podvod. Měl to tak narafičeno, že jsem nic nezpozoroval. Takže se raději těmto prodejcům vyhýbám. Dal bych přednost tomu, kdyby se tyto trhy v centru Brna nekonaly.

Počátkem týdne jsem si objednal kávovar, kupodivu ve firmě, která prodává, tonery do tiskáren, baterie a papíry: Káva : Patrony,náplně,tonery a inkoust do tiskáren., Inkoustmonster. Zmíněné kávovary snad proto, že ze severních Čech, kde se firma nachází, to mají kousek do Německa a odtamtud si zřejmě nějak dovezli kávovary, ba i kávu. Jde o kapslový systém Philips Senseo, v Německu velmi populární. Proběhlo to rychle, peníze šly hned přes internetbanking, takže zásilka přišla také ihned, cenově to vyšlo ideálně. Kávové kapsle jsem jednak objednal také, nějaké byly přibaleny přímo k přístroji, také jsem objevil firmu ve středu Brna, kde kasple mohu kupovat citelně slevněné: brita, sodastream, senseo, tassimo, dolce gusto.

Žádné komentáře:

Okomentovat