neděle 10. června 2012

Víkdendový deníček


V počátku týdne bylo deštivo a chladno. To nás nemile překvapilo v úterý na cestě k přátelům do Dolních Heršpic. Šlo o trochu předčasnou oslavu narozenin, poseděli jsme a popovídali si jako vždy, když se s Jožkou a Liduškou po čase setkáme. Ve středu už bylo tepleji, jeli jsme na Kociánku. Nicméně předpovědi počasí až do poloviny příštího týdne moc optimistické nejsou. Na Medarda v pátek večer to potvrdily blesky na noční obloze a déšť, v sobotu opět zataženo, déšť, plánovaný výlet jsme tedy odložili. V neděli stále stejně, takže jsme ven moc nechodili.

Povšiml jsem si, že do rekonstruovaných domů, o nichž jsem zde psal, se již stěhují nájemníci. Většinou zase cikáni, ale jak se zdá, jde o výběr těch, kteří budou platit a žít normálně, snad.

K aktuálním tématům zpráv nic nemám, jsem znechucen, ať jde o domácí či zahraniční zprávy. Toto stojí za přečtení: Rathova větička. A toto rovněž: Kubiceho krabice. Dále jsem se dočetl o tom, že planeta se blíží bodu zlomu. Je to jeden z varovných hlasů, viz zde. Bezohlednost při plundrování zdrojů a přírody, znečištění prostředí, přelidněnosti světa. To chápou snad všichni, ale řešení žádné není. Jiná zpráva novinek  zase sděluje, že v rodinách přibývá manželských hádek o rodinné výdaje. Lidé se prý ještě neadaptovali na zdražení. „Kde je bída, tam se hádají,“ slýchával jsem kdysi dávno, kdy jsem ovšem takové věci moc neviděl a neřešil. Jako radu nabízejí v článku to, aby rodiny měly zálohu asi tří platů na řešení problémů. Taková rada je celkem k ničemu. Bude se brát, až zase nic nebude. Ceny rostou, platy a důchody většiny nikoliv, takže jako řešení nanejvýš nějakou radu knížecí, jak zbohatnout. 

Žádné komentáře:

Okomentovat