středa 13. dubna 2011

Čistější ulice? Snad.

V pátek a o víkendu bylo větrné počasí, takže ani vycházky po městě a okolí nebyly nic příjemného. V pondělí bylo zataženo. V polovině týdne už nám hlásí další ochlazení. Je zvláštní, že za takového počasí se cítím lépe. Povšiml jsem si, že Francouzská ulice je nyní čistější než dříve. Snad je to tím, že zdevastovaný dům, kolem něhož denně chodím směrem k Černopolní, je vyklizen, zdejší cikáni odtáhli nejspíš do nebe. Hned je to poznat, no je možné, že je to jen do času, jiní se zase přičiní.

Na lékárnu u vstupu do Dětské nemocnice jsem definitivně zanevřel. Po dvakrát jsem tam musel dlouho čekat jen proto, že nějaká zákaznice se ne a ne vymluvit a neustále kladla nové otázky a vyptávala se na vše možné lékarnice. Když na mě konečně přišla řada, dozvěděl jsem se v obou případech: nemáme.

Návštěvy technika firmy Fayn, který přislíbil v bytě uvést do provozu internetový telefon, jsem se v pondělí nedočkal. Když jsem se s ním spojil, tvrdil, že nějaké osobní problémy mu zkomplikovaly život. Předběžně jsme domluveni na čtvrtek, případně na pátek. V úterý se ozval technik s informací o servisu elektrokola. Slíbil, že zavolá, než to příští den doveze. Ve středu však volal později, odložilo se to tedy až na čtvrtek. Tvrdil, že prověřil baterii (má na to nějaký program na computeru) a ta prý ukazuje 80 % kapacity. Takže nová zatím není nutná, asi se ještě rozchodí.

Ve středu odpoledne nás potěšila milá návštěva – Jožka a Lída s přáním k narozeninám. To je vždy neformální domácí slavnost, příjemná společnost. Liduška je milá, Jožka mi vždy zvedne náladu

Žádné komentáře:

Okomentovat