pátek 8. dubna 2011

Na konci týdne

Ve středu dopoledne mi zavolal technik z Faynu a zase jsme něco zkoušeli. Poslední varianta zněla připojit voip bránu na internet jako první v pořadí. Nezabralo to, navíc jsem přišel o korektní signál wi-fi. Ani další pokusy  nevedly ke kýženému výsledku, tak technik usoudil, že závada by mohla být v ve voip zařízení. Domluvili jsme se na výměně. Ve čtvrtek jsem se vypravil k nim do firmy. Musel jsem jet autobusem až na okraj města, naštěstí spojení bylo dobré a po chvíli jsem ve velkém areálu firmu našel. Technik zařízení vyzkoušel a překonfiguroval, fungovalo. Dal mi přesný nákres zapojení, důležité bylo, abych dodržel správné zapojení portů LAN a WAN. Po návratu domů jsem to zkusil, zase zbytečně, opravdu to nechápu. Předběžně jsme domluveni, že se u mě staví v pondělí a zkusí to na místě sám. 

Ve čtvrtek pozdě odpoledne jsem se stavil podívat se na demonstraci proti vládním tzv. reformám, pořádané na Moravském náměstí. Spolu s Evou jsme se usadili na lavičce opodál. Já jsem na lavičce setrval, stačilo mi to, Eva šla blíž, aby lépe slyšela. Sešlo se tam několik stovek účastníků, odboráři,  levicové strany a skupinky, piráti, moravané, zdravotně postižení, senioři... Mihl se tam předseda soc. dem. Sobotka. Účast byla menší, snad je to tím, že jde o první akci tohoto druhu, možná ty problémy lidi zatím příliš nepálí.

Kávu si obvykle kupuji ve specializované prodejně na Kounicově ulici. Nejraději mám tamější brazilskou. Kdysi dávno jsem si koupil skleněnou konvici Melita s plastovým filtrem na papírové sáčky. Tehdy to byla novinka. Byl jsem nadšen, jednoduché, funkční. Konvice vzala časem za své, filtr zůstal. Časem nezbylo než kupovat jiné sáčky, ty však i při udané správné velikosti 1/2 nikdy pořádně do filtru nepasují. Takže jsem se zaradoval, když jsem zahlédl v supermarketu Tesco u nádraží tyto originální papírové sáčky Melita. Cena ovšem kolem 60 Kč mě nepotěšila. No, co bych neinvestoval do šálku dobré kávy? V pátek jsem se vracel kolem poledne z návštěvy na zubní klinice a stavil jsem se v Intersparu ve Vaňkovce. I tam jsem zahlédl papírové filtry Melita, ale cena jen 19.90. Myslel jsem, že je to chybička v označení a se zájmem jsem si po nákupu prohlížel účtenku od pokladny. Opravdu, cena taková. Je dnes hrozná doba. Člověk aby pořád sledoval, co kde stojí. Takový rozdíl mi není lhostejný.

Na stránkách Jiřího Paroubka vasevec.cz bývají informované a zajímavé články. Tak i tento: Provaz do 60 za své

Žádné komentáře:

Okomentovat