neděle 19. června 2011

Chladný víkend

Zastávka na Roštejně

V sobotu bylo celý den pod mrakem, později i sprchlo a ochladilo se. Eva jela s pěveckým sborem zábrdovického kostela do Nové Říše, kde zpívali při mši. Den však pojali i jako výlet. Stavili se v Mostišti u Velkého Meziříčí, v historické Telči a pak v cíli cesty, klášteře v Nové Říši. Tu spojuje řád premonstrátů s brněnskými Zábrdovicemi, odkud sem mniši po zrušení zábrdovického kláštera 1784 přišli. Výlet byl pěkný, krajina západní Moravy se všem líbila, přijetí v klášteře a zpěv při mši se také vydařily. Já jsem zůstal doma, ale při pohledu na obrázky jsem zapochyboval, že jsem udělal dobře. Jeden obrázek přidávám, další budou na webovém albu, až budou trochu probrány a popsány.

V neděli se mi zdálo venku docela příjemně, ale na vycházce v Bohunicích, tedy poněkud na kopečku, to pěkně foukalo, což lehkému oblečení nesvědčilo. Doma jsem se věnoval práci na webu, zařadil jsem nějaké příspěvky. Zhlédnout je možno zde

Žádné komentáře:

Okomentovat