pondělí 26. září 2011

Pár slov na téma e-cigareta

V neděli jsme měli krásné počasí, obloha bez mráčku, slunečno, teplo... Odpoledne jsme si vyjeli na vycházku do Přízřenic. V polích u Svratky v hustém porostu se nachází pár ořešáků, takže jsme si nasbírali trochu ořechů. Bohužel jak to bývá, ruce od této činnosti zčernaly a nic efektivního na zbavení se této „okrasy“ jsem nenalezl.

Toto téma o zemědělství a potravinách stojí opravdu za přečtení včetně diskuse, zvláště pokud si hodláte zakoupit kuře z Vodňan: článek
Asi před týdnem jsem zakoupil tzv. e-cigaretu. Nabídka přišla ze slevové internetové akce, cena opravdu minimální, takže jsem si řekl, že to zkusím. Jsem slabší kuřák, kouřil jsem dříve jemné cigarety s hřebíčkem a orientálními bylinkami. Taková zapálená cigareta příjemně provoněla byt. S brutálním zdražením produktu jsem přešel na relativně levné cigarety, mnohem hrubší než předchozí. – E-cigaretu mi poslali poštou. Nabil jsem baterii, vložil náplň a zkusil. Bohužel marně. Reklamoval jsem to a osobně jsem si vyzvedl novou e-cigaretu, nyní již funkční. Zkušenost je pozitivní. Vdechuje se nikoliv dým, ale pára, obsahující nikotin. Obsah nikotinu je podle volby. Je možno přecházet až do nulového obsahu. Tuto cigaretu si lze „zapálit“ kdekoliv, nikoho neobtěžuje, nevztahuje se na ni omezení jako na tabákové výrobky. Nemáte starost, co s nedopalkem, užíváte pouze tolik, na kolik máte chuť, kdežto zapálenou klasickou cigaretu prostě většinou vykouříte celou. Nejste cítit kouřem, zuby nežloutnou atd. V pondělí jsem e-cigaretu předvedl Verči a Ivě, Eviným dcerám, obě jsou určitě silnější kuřačky než já. Vzbudila jejich zájem, takže i když slevová akce skončila, mám příslib prodejce na další dvě za slevovou cenu. Vyjde je to určitě zdravotně i cenově výhodněji než klasická kuřácká vášeň. Podotýkám, že systémů e-cigaret je více. Lze je nalézt na internetu. Na chuť v ústech je třeba si zvyknout. V mém případě to bylo okamžité.

Žádné komentáře:

Okomentovat