neděle 13. listopadu 2011

O víkendu již v pořádku

Hned v pátek dopoledne jsme zašli do Zdravotní pojišťovny min. vnitra, nachází se na začátku Cejlu. Eva si přečetla blog a hned věděla, že za nového klienta jí pojišťovna dá odměnu. Na internetu jsme zjistili, že pátek je poslední den na uplatnění odměny, takže proto jsme šli tak brzo. Vyřídilo se to celkem rychle, odměna spočívá v proplacení účtů za zdravotnické prostředky, léčebné kúry, léky a doplňky výživy v ceně 1000 Kč. To stálo za využití.–Zdravotně už jsem se cítil lépe, takže cca hodinová vycházka mi prospěla. 

V neděli jsem definitivně skoncoval s ohledy, usoudil jsem, že již jsem zcela v pořádku. Po obědě jsme vyšli na dlouhý okruh po Bohunicích a Starém Lískovci. Počasí bylo příjemně slunečné, podzimních barev v přírodě stále dost. Po vycházce jsme byli docela unaveni. V neděli se mi také podařilo prodat televizor z Chvalkovic. Tam jsem ho koupil Evině mamince. Po návratu do Brna se však stal přebytečným. S odvozem mi autem pomohla Judita, dvacetikilovou TV odnesl její vnuk Ivo. Moc jim za to děkuji.

Zase tady máme zprávičku o radioaktivitě. Paní Drábová, ředitelka SÚJB, ujišťuje, že je to zdravotně nezávadné. Zpráva je tady: Drábová . Čekám jen, kdy ohlásí, že je to vlastně zdravé. V TV na ČT2 v pátek večer ukázali pořad Černobylský přírodopis. Opuštěné území, silně kontaminované, se nyní stalo domovem zvěře, která zde nikdy nežila. Přímo na torzu elektrárny hnízdí ptáci. Takže zdraví prospěšné? Vysvětlení film podává. Doporučuji pořad zhlédnout případně na internetu tady

Toto, prý kolující po internetu, upravili na serveru vasevec. Stojí to za přečtení:Několik vět 

Žádné komentáře:

Okomentovat