středa 16. listopadu 2011

Svatomartinské pivo dobré

V pondělí přetrvávalo pěkné podzimní počasí. Mám ovšem dojem, že se zase značně zvýšila prašnost v ovzduší, což je patrné zejména v bytě. Dopoledne jsem zašel do zdravotní pojišťovny dokončit přihlášení. Odpoledne jsem se vyšel podívat po svatomartinském pivu. Kvůli nemoci jsem na to musel v příslušném termínu zapomenout, ale předpokládal jsem, že se bude čepovat více dní. Zašel jsem do restaurace U hada, která se nachází v prostoru před hlavním nádražím. Docela přijatelné místo k posezení. Pivo vaří ve Velkém Březně. Je třináctistupňové, světlé, zaznamenal jsem příjemnou plnou chuť s výraznou, ale jemnou hořkostí. Kdyby bylo podáno ke svatomartinské husičce, nemělo by to chybu.

V úterý se ve dvoře našeho domu pracovalo. Došlo k opravě a zvýšení plotu, takže cikáni snad mají se svými zájmy zde utrum. Dozvěděl jsem se, že přes víkend řádili v sousedním domě, který se dlouhodobě opravuje. Ukradli míchačku na beton, radiátory a další věci.

V Evropě máme zásadní personální změny. Jak jsem si přečetl, tak nový prezident Evropské centrální banky Mario Draghi, nově jmenovaný italský premiér Mario Monti a nový řecký ministerský předseda Lukas Papadimos svorně prošli proslulou americkou investiční bankou Goldman Sachs. Raději si o tom přečtěte a udělejte vlastní názor, text je zde. Pokud máte rádi mořské ryby, jistě váš „potěší“ tento článek na stejném serveru Časovaná bomba.

Žádné komentáře:

Okomentovat