úterý 8. listopadu 2011

Plyn unikal u bytu

Počasí v sobotu se nezměnilo, bylo zamračeno, zato v neděli bylo jasno a příjemně. Prošli jsme se po Bohunicích, po zastávce na Francouzské jsme pokračovali v procházce po Černých Polích a v Lužánkách až skoro do setmění. Celkem vlídné počasí jsme měli i v pondělí. 

Již delší dobu se mi zdálo, že v chodbě, z níž se vstupuje do bytů, cítím plyn. Nepřikládal jsem tomu větší význam, chodba nemá jiné větrání než dveře k výtahu. Pokud zůstanou zavřené, vzduch není nejsvěžejší. Sousedé také nic neříkali. Nicméně více návštěv konstatovalo, že cítí plyn. Tak jsem se v pondělí odhodlal zavolat do RWE na poruchovou službu firmy. Technici přijeli asi za hodinu a skutečně našli únik plynu od plynoměru k mému bytu. Dali se do práce, na závěr jeden z nich třímal v ruce velkou rezavou matici a vysvětloval mi, co tam zavinila. Mám prý bonus od RWE, nemusím nic platit. Tomu jsem se v duchu podivil. Je to přece jejich vedení a dalším ztrátám firmy jsem zabránil já svým upozorněním. No plyn už neuchází, o to mi šlo.

V pondělí odpoledne jsme si vyšli na procházku na přehradu. Z Bohunic jsme jeli autobusem do Bystrce, zde pěšky po stezce ke hrázi. Bylo sice slunečno, ale u řeky vál docela chladný vítr. Stromy v lese ještě nabízely k pohledu své barvy, podél řeky  jsou už opadané a smutně se tyčící se zbytky suchého listí.

Ve zprávách jsem čekal, jak pan ministr Martin Kocourek vysvětlí finanční zbohatnutí své matky o 16 milionů zrovna v době, kdy byl šéfem dozorčí rady firmy ČEZ. Kdyby to bylo jasné, jistě by odpověděl ihned nebo do druhého dne. Ale ono se to pořád odkládá, dostává stále další lhůty na vysvětlení. „Já také nevím, jak moje matka vychází s financemi,“ jeví porozumění Přemysl Sobotka, který by se rád stal presidentem. Děkuji pěkně, ani pana Kocourka, ani takového presidenta bych nechtěl. Jestli si v rodině neřeknou o mnohamilionových finančních záležitostech, tak je to víc než podivné, je to prostě lež. Pan Kocourek má prostě co nejdelší lhůtu, aby stvořil příběh a důkazy. Uvidíme, s čím vyrukuje na konci týdne. 

Žádné komentáře:

Okomentovat