čtvrtek 10. listopadu 2011

Záznam spíš zdravotnický

Pan ministr Kocourek vysvětloval na brífingu ve středu své problematické záležitosti. Podle jeho slov lze soudit, že je čistý jako lilie. Vše ostatní byly prý čiré spekulace. Nejdřív nechtěl nic říci a tvrdil, že jsou to peníze matky. Nyní tvrdil zase, že jsou jeho, vydělané, rodinné, historické... Prý nechtěl rozkrýt hned citlivé body svého soukromí, tedy otázky rozvodu. Vlastně přiznal, že chtěl peníze uchránit před vyrovnáním s manželkou. Opravdu vzorný představitel. Plácal, byl velmi nejistý... Dostal čas na svou pohádku a nějak ho využil. Po tiskovce se od něho ostatní politici zjevně odvraceli. Později bylo oznámeno, že podal demisi.

Od pondělka mě sužuje nemoc, nejspíš nějaká chřipka. Únava, malátnost, bolesti těla, teplota... Nasadil jsem z domácích zásob Coldrex, horký nápoj, a Saridon, analgetikum a antipyretikum. Obojí zabralo dobře. Saridon jsem si kdysi pořídil na bolesti zubů, tehdy nezabral.

Ve čtvrtek odpoledne někdo klepal na dveře. Podíval jsem se, jakýsi podivný chlapík. A hned spustil, že zastupuje Vojenskou zdravotní pojišťovnu a ta se prý sloučí se Zdravotní pojišťovnou ministerstva vnitra. Hned mi nabízel přestup, že to za čtvrt hodinky bude hotovo. Všeobecná zdravotní pojišťovna je prý na tom moc špatně (ano, četl jsem, že mají finance na platby pouze na dva dny dopředu), lékaři prý odmítají její klienty, viz třeba zde. Poděkoval jsem mu se sdělením, že takhle mezi dveřmi to řešit nebudu, že se po tom musím podívat. Skutečně jsem našel informace o chystaném sloučení, třeba zde. Asi tuto změnu vezmu vážně.

Žádné komentáře:

Okomentovat