úterý 15. května 2018

Co bude vlastně konec?

V pondělí mi bylo nevolno, vstal jsem ve tři hodiny po tmě a dával se několik hodin do pořádku. Kolem sedmé jsem volal lékaři, že se na ozařování necítím a sdělil podrobnosti. Řekl, že to musí vidět. Nejdříve jsem tedy šel na odběry krve, pak na Převazovnu, kde mě sestra ošetřila a pozvala lékaře. Prohlédl si ránu, ptal se mě, zda se tedy na to necítím. Ale mě už otrnulo a chtěl jsem jít. Podíval se na krevní obraz, byl v pořádku, takže nebylo o čem další řeči. Jen mi napsal recepty na léky proti nevolnosti a speciální náplasti na krk.
V poledne jsem byl doma, čekala mě manželka. S paní, která platila elektřinu a plyn za předchozího uživatele, jsem pak šel do kanceláře E-ON. Dozvěděl jsem se, že za elektroměr se platí, byť by nikdo v bytě nebydlel. Za elektroměr tedy dlužím té paní a hned odpoledne jsem jí to zaplatil. Chystám se na zítřek, kdy mě čeká návštěva u neurologa a poslední ozařování. Pak už budu jen v péči lékařů dvou nemocnic. V úterý jsem došel ráno na neurologii, vyslechl si nález na páteři – odpovídá věku. Předepsal mi Gordius 300 devět krabiček. Dalo mi dost práce, než jsem našel lékárnu s dostatečnou zásobou. V nemocnici jsem byl na posledním ozařování. Rozloučil jsem se s pravovnicí a odešel.  Závěrečná zpráva ještě nebyla k dispozici, pošlou ji poštou. Nyní budu je pod dohledem zde a v Bohunicích, kam musím zajet se ukázat.

V televizi jsem sledoval amerického presidenta D. Trumpa, jak se rozplývá blahem nad tím, že přemístili velvyslanectví do Jeruzaléma. S Izraelem na věčné časy. Ono to vypadá trochu směšně, ale aspoň můžeme pochopit, kdo v USA vládne. A Židé mají přece na vše právo. Co na tom, že v té zemi tisíc let nežili, že tam žil někdo jiný? Kdyby takovou argumentaci použil někdo jiný, byl by považován za xenofoba a rasistu. Ale ne tak Židé. Ti mají právo na vše. Já samozřejmě chápu, že žádné právo neplatí, že platí jen to, co se vyhlásí za právo. Takže Palestinci, poslouchejte, válka je mír, mír je válka. Takto ve skutečnosti mluví pan Trump. To vhodně doplnil film Česká křídla nad Sionem v podvečer na ČT2. No, vzpomínejte a oslavujte všechny ty židovské funkcionáře z 50. let min. století. Slánský a Šling, to byli ti praví. Ostatní mohli za komunistický režim, za deformace... Tito jistě ne. My jako bezvýznamný státeček jsme dnes také s Izraelem na věčné časy. Poslouchám to často. Prezident Zeman o tom ví mnoho. My Moravané jsme kdysi měli také svůj stát. Řekne se moc dávno. Opravdu? Ale o to nejde. My nemáme žádného Rotschilda a jemu podobné, nevlastníme Hollyvood a filmy, které se tam točí. Nevlastníme banky, které financují to či ono. A to Židé mají, proto mají svůj stát a proto jim jdou všichni na ruku.


Psal jsem minule o podvodu a nyní mohu psát zase. Telefonní služby mám od Vodafonu. Mobilní internet mě natolik zklamal, že jsem službu zrušil.  Podíval jsem se ke konkurenci O2. Personál oblečený jako někde na západě, také jednání rádoby na úrovni. Nabízeli mi služby, vše jsem zamítl. Až jeden se zeptal, co byste řekl tomuto: Mobilní internet za 500 měsíčně, ale když budete chtít a oznámíte to, internet se na požadovanou dobu zastaví. S tím jsem souhlasil. Mám internet druhým měsícem, a protože mi končí léčba, nebudu bydlet tolik v Brně. Šel jsem tedy do prodejny službu přerušit. A ejhle! Nejde to, máte službu objednanou do roku 2020, pokud dodávku přerušíme, musíte stále platit! Ale to je podvod, řekl jsem, a popsal jsem co mi bylo nabídnuto. Jen krčení rameny. Volání do Prahy, pak jsme došli k tomu, že mi zavolá nějaká pravovnice do pěti dnů. – Je to smutné, v čem to žijeme, kolik lidí se snaží člověka podvést. Asi je to tím, že již jsem starší a jevím se jako laciná kořist. Co bude ukončeno? Jen léčba, nebo i tato problematická služba?

Žádné komentáře:

Okomentovat