neděle 20. května 2018

Co nás asi čeká

Četl jsem článek o Coudenhove Calergim. Je to již druhý článek po delší době na zvedavec.org. Totiž o jeho plánu likvidace evropského obyvatelstva smíšením s rasami z Afriky a pod. Z toho se vyjímají Židé, kteří jako vyvolená rasa jsou určeni k vládnutí, které samozřejmě bude s novou smíchanou rasou jednoduché. Sám Žid nebyl a obě jeho manželky ano. Vzbudil zájem Rotschildů, jež ho finančně zabezpečili. No jak by ne! Dnešní EU má Coudehove Calergiho mezi svými proroky, uděluje jeho cenu. Výmluvné! No a co se děje dnes v Evropě. Tento plán v plné parádě. No a co nikdo nepřipomíná: Velkým obdivovatelem CK byl taťka Masaryk. Takže jestliže dnes se mluví o TGM ideálech, které je třeba připomínat a uplatňovat, tak které to jsou? Mezi nimi jsou i ty Coudenhove-Calergiho a nikdo to nepřipomněl ani neřekl, že tyto ne. Já TGM rád nemám, vím to o něm moc dobře. Jeho drželi také Židé. – Skutečně kvalitní, ušlechtilé osobnosti, jako byl Karel I. Habsburský, se nepřipomínají ani vůbec nezmiňují. Habsburkové jsou tabu. Raději si dát něco k jídlu, je mi z těch myšlenek na nic.

Proto nyní jeden recept. Já to jídlo mám zrovna v lednici. A snad se bude někomu hodit. Jde o smetanovou fazolovou polévku. Je to jednoduché. Moje manželka to nesnáší, já to mám moc rád.
Co potřebujeme:
1 cibule
1 klobása nebo něco podobného
Fazole, já užívám konzervu červených fazolí
nejsou žádné zažívací problémy
1 smetana 40 či 30 procent
1 zakysaná smetana
Sůl, pepř, kostka masoxu a trochu octa

Postup
Cibuli oloupeme, nakrájíme
Klobásu podobně


Dáme cibuli smažit na sádle, po chvíli přidáme nakrájenou klobásu a osmahneme. Přidáme horkou vodu, sůl, pepř, masox a necháme vařit půl i více hodiny, abychom získali vývar z rozpuštěné cibule a klobásy a koření. Pak přidáme fazole včetně nálevu. Povaříme. Přidáme zakysanou smetanu, povaříme, nakonec nalijeme sladkou smetanu, povaříme. Hotovo. Do porce k jídlu nebo jinak můžeme přidat trochu octa. Dobrou chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat