čtvrtek 17. května 2018

První dny po ukončení léčení

Pracovnice reklačního oddělení 02 mi volala hned v pondělí v podvečer. Když se ujistila, s kým mluví, začala mě krmit svými moudrostmi. To já vše  vím. Ale byl jsem pod vlivem medikace, každý den jsem chodil do nemocnice na zákroky, na ozařování, chemoterapii a měl jsem jiné starosti. Byl jsem v prodejně 02, to přece není žádná pokoutní firma, a přece mě docela primitivně podvedli. Hovor jsme přerušili, bude mě kontaktovat prodejna a zrušíme smlouvu. Čeká mě platba za toto zrušení. Co nadělám. Podruhé se této firmě vyhnu obloukem.

Navečer jsem šel na schůzi brněnských monarchistů. Nedělám si iluze o perspektivách tohoto sdružení, které se oddělilo od politické strany Koruna česká. Oddělilo se proto, že začalo zastávat názor, že politická činnost k ničemu nevede. No a nepolitická snad ano? Schůze spočívají v konání přednášek. Třeba dnes to byla bitva na Bílé hoře. To si rád poslechnu. Pokud jde o přednášky, ty spočívají na dr. L. Šubertovi, bývalému pedagogu Vojenské akademie. Je prostě tak trochu ve svém živlu. Nebýt něho, nedovedu si činnost Sdružení představit. Čas od času přijde někdo nový. Tak jsem přišel kdysi i já. Postaral jsem se o webové stránky sdružení. Nyní je vede někdo jiný, vzhledem k nemoci jsem se vzdal této činnosti. Všichni členové jsou katolíci, s výjimkou mě, já náboženství považuji za zastaralou věc. Ale nepovažuji za nutné to zdůrazňovat. S pobavením sleduji jejich zájmy. Třeba přítel Vilém, jehož znám ze školních let, když jsme bydleli v Přizřenicích, on v Dolních Heršpicích. Do přízřenické školy chodil s mým starším bratrem, já jsem byl o pár ročníků níže. Ale sešli jsme se zde. Vilém pracoval jako taxikář, vydělal si hodně peněz a nakupoval za to knihy, je velmi sečtělý. Všelijaké zajímavosti si od něj půjčuji. Dnes tam však nebyl. Mezi Vilémovy zajímavosti patří členství v nějakém katolickém řádu. Musel si pořídit slavnostní oděv, který si oblékne jednou za rok při mši za císaře Karla I. na Petrově. Pak se postaví spolu s ostatními, jako jsou brněnští ostrostřelci, moravští rytíři a pod. To všichni se seřadí a jdou středem katedrály dopředu, na konci pochodují zpět. Co z toho mají, netuším, ale dělá jim to nějak dobře.


Minule jsem psal na téma židovství. Ve středu vyšel zajímavý článek na  zvedavec.org. Je to tento. Končí větou: Izrael je psychopat mezi národy, a to znamená obrovskou schopnost manipulovat, zastrašovat, morálně korumpovat, získat to, co chce, a zanechat za sebou utrpení. Doporučuji k přečtení.

Žádné komentáře:

Okomentovat