úterý 1. května 2018

O svátku doma a na vycházkách

Byl jsem moc velký optimista. Možnost mluvit je zatím ztracena, jen sípám. To trvalo den, v úterý už zase trochu mluvím i když ztěžka. Krk vypadá nepěkně, netěším se na další ozařování. Bylo mi řečeno, že po jeho skončení asi měsíc a půl se pokožka bude dávat do pořádku. Celý den při cestách ven jsem užíval náplasti napuštěné speciální mastí. Důsledkem toho je odstranění povrchové vrstvy. Co tam vznikne dál, netuším.


V úterý dopoledne jsem si vyšel na vycházku. Myslel jsem, že všechny velké obchody mají zavřeno, ale jak jsem viděl zdejší hypermarket Albert má otevřeno. Šel jsem pěšky mostem přes Svitavu. V řece jsem viděl vyhozené staré vysavače. Kdopak to asi má na svědomí? Šel jsem pak zdejšími ulicemi. Myslel jsem, že jsem v Židenicích, ale na domech byly dlouho cedule s nápisem Zábrdovice. Až jsem došel skutečně do Židenic na Karáskovo náměstí. Vévodí mu velký kostel československé církve husitské. Vlastní park je upraven jako dětské hřiště. Sedl jsem si zde na chvíli na lavičku. Pak jsem pokračoval dál do Židenic, minul jsem na Jílkově evangelický kostel začleněný do fronty domů. Dospěl jsem až na Táborskou, zde se nacházelo kdysi gymnázium, v němž jsem skládal přijímací zkoušky na střední školu. Zde jsem také poprvé v životě zašel do hospody se studenty a vypil několik piv. Také jsem tam minul pivnici, kde jsem si kdysi zašel na čepované litovelské pivo. Postupně jsem došel na Životského, zde jsem nasedl na tramvaj 9, která mě dovezla až k Dětské nemocnici. Zde jsem na zastávce tramvaje četl leták hnutí ANO, v němž se A. Babiš obrací k veřejnosti a zve ji na setkání s ním a celou vládou do královopolského Semilassa dne 3.  května ve čtvrtek. Odpoledne jsem šel opět na delší vycházku. Došel jsem k Úrazové nemocnici pak přes Křenovou kolem Svitavy až do Obřan. Tam jsem nasedl na autobus, vystoupil jsem na Staré osadě a tramvají pak na Tkalcovskou. Odsud je to domů kousek, samozřejmě mezi tlupami cikánů. Podle údajů aplikace Zdraví v iPhonu jsem ušel celkem 14 kilometrů.


Rozhodl jsem se, že nebudu používat iPhone 6 plus. Nebudu to nějak vysvětlovat. Pokud by se někdo se zájmem o tento telefon našel, rád mu ho prodám, případně vyměním za televizi.

Žádné komentáře:

Okomentovat