sobota 28. dubna 2018

Příjemná změna na konci týdne

V pátek jsem cestoval do Ivanovic na Hané. Bylo mi celkem dobře. Hned jsem zkusil jízdu na kole k jednomu ze zdejších rybníků. Byl jsem rád, že jsem vyzkoušel baterii elektrokola, je v pořádku. V noci jsem se dobře necítil, ráno už vůbec ne. Zjistil jsem, že jsem zapomněl si vzít některé léky a zdravotní pomůcky. Hned ráno jsem proto musel cestovat zpět do Brna. Nejdříve jsem si nalepil opioidní náplasti, nečekal jsem na obvyklý termín večer. V Brně jsem provedl nezbytné procedury a vzal si léky, spal jsem opět špatně. Ale ráno mě čekalo velké překvapení. Uvolnil se krk, přestaly bolesti v ústech a na jazyku. Místo nesrozumitelného sípání jsem najednou mohl mluvit a docela volně jíst. Prostě nastala změna. Špatná je situace jen na pokožce krku. Jsem zvědav, co na to poví lékař na poradě ve středu, pokud situace ovšem vydrží. V pondělí mě čeká jen ambulance bolesti a odběry, musím čekat na středu. – Přes den k večeru jsem šel na vycházku podél Svitavy na Křenovou. Zde jsem spatřil Litovelskou pivnici a odhodlal jsem se vstoupit. Jedno pivo jsem vypil, chuť ovšem zatím necítím. Pak jsem pěšky šel po Křenové na Špitálku, po té na Cejl, Bratislavskou a Francouzskou. Bez problému.


Na Fracouzské ulici končí její oprava, brzy bude zcela průjezdná. Na Spolkové ulici jsem si všiml, že silně nahnutá zeď u bývalé historické budovy, kterou jsem já kdysi zažil už jen jako kino, došlo k jejímu zbourání. Hrozilo totiž, že se zřítí. Snad opraví celý ten obrovský objekt, zasloužil by si to.

Žádné komentáře:

Okomentovat