neděle 8. dubna 2018

Z poslední doby

Nic moc zvlášního mě v poslední době nepotkalo, věnuji se hlavně léčení. Pravidelně docházím stále na ozařování a chemoterapii. S obavami čekám, zda nenastane situace s jídlem a nebudu odkázán na PEG. První chemoterapie dopadla moc špatně, druhá s ohledem na to byla koncipována jinak a dopadla dobře. Nyní čekám na výsledky odběrů krve a stanovení dalšího postupu, tedy zřejmě vlastně jen chemoterapie. – Narozeniny jsem drobně oslavil za účasti dvou návštěv ze své rodiny a z rodiny manželky. Bylo to pěkné, byl jsem za návštěvy vděčný.


Hnutí ANO se nedohodlo se sociální demokracií na ustavení vládní koalice. Už jsem čekal, že se dohodnou, ale socani zase nezklamali, dovedou dělat jenom potíže. Dostali velkolepou nabídku s ohledem na volební výsledek, ale oni nakonec ne a ne. Jo, ministerstvo vnitra by chtěli, tam nadělali svinstva víc než dost za minulé koalice. Jsem jen zvědav, k čemu to nakonec povede. Nejlepší by byly předčasné volby. Při protahování jednání to pro ANO může jejich preference poškodit. – Zase jsou tu zprávy o „zločinném“ Assadovi, který v Sýrii chemikáliemi likviduje vlastní obyvatelstvo. Asi je to jeho hobby. No Česká televize, americký president jim duchovně podobní to tak vidí. Samozřejmě podle zpráv opozice, kterou jim syrská vláda likviduje. Američtí chráněnci se ničeho jiného dočkat nemohou, ať prostě táhnou za cíli svých chlebodárců někam jinam.

Žádné komentáře:

Okomentovat