úterý 17. dubna 2018

Na Hané i v Brně

Víkend jsem strávil v našem bytě na Hané. Bylo tam pěkně, vyšli jsem si k rybníku Kačáku. Ten trpěl na podzim nedostatkem vody, nyní je po zimě plný. Bylo vidět, že jsou tam nasazeny nové ryby, chodíval jsem je loni ze zábavy krmit. – První den mi bylo dobře, druhý den naopak zle. Došla mi totiž nezbytná medikace, bez ní je to prostě katastrofa. Jel jsem tedy v neděli navečer do Brna a hned pak nasadil protřebné léky.

Věnoval jsem se v poslední době hlavně léčení, dávkování léků, stanovení programu léčby atd. Když cestuji domů přes Cejl, vidím ty davy cikánů, jak se bezcílně potulují po ulicích. Všude se jim opravují domy, kde  bydlí. Z čeho platí nájem? Někteří možná pracují, jinak je to zase jen z dávek.  Kdybych tak já měl byt k opravě, dočkal bych se také oprav od města? Bez jakéholiv vlastního přičinění? Jistě ně, rekonstrukci bytu jsem prováděl – nejen že platím naprosto vše, ale ještě ze všeho daně státu. I z hotového bytu! A cikáni? A ještě za nimi chodí úředníci a málem je prosí, aby z těch dávek platili nájem. Zřizují jim placené domovníky. Je to diskriminace naruby jako vyšitá. A čtu že norská velvslankyně dá milion eur na cikánský památník v Letech u Písku. Jistě není nic důležitějšího.


Když jsem četl zpravodajství, uvědomil jsem si, jak je většina těchto příspěvků nezajímavá, ba hloupá. Za solidní považuji málo. Třeba  toto. O nedávné situaci v Sýrii. Tak jsem to cítil i já, zde je to výborně rozebráno. Kdo to ovšem čte?

Žádné komentáře:

Okomentovat