čtvrtek 19. dubna 2018

O nemoci i o hloupostech o tabáčku v TV

Absolvoval jsem opět v nemocnici chemoterapii a ozařování během jednoho dne. Při chemo se mi udělalo v jedné fázi zle, řešilo se to vodou do krve a to přineslo úlevu. Jinak jsem vše zvládl dobře. Také se mi lépe jedlo, zkusil jsem doma jíst smaženou vepřovou kotletu, dobře kořeněnou... Skutečně jsem ji snědl, ale chuť měla zcela podobu hořkých bylinných kapek. Takže to skutečně nejde, jídlo s takovou chutí by bylo pro každého nemožné.

Opět článek, který nasvědčuje, že zdaleka ne všichni věří lžím západních politiků a jejich drobných poskoků, kterých je u nás také plno. Článek je tady.


Ve středu večer na ČT24 se věnovali kouření tabáku. Zase dštili oheň a síru na největší zdravotní zlo světa. Pozvali si tam profesora Pirka z kardiocentra a ten vykládal svoje moudrosti o tom, kolik kuřáků má rakovinu plic atd. Já bych řekl: Kuřáků je hodně, takže jakoukoliv nemoc můžeme statiaticky sledovat z hlediska počtu kuřáků a vyvozovat z toho, že příčinou je kouření cigaret. Exaktní pokusy na lidech nikdo nedělá, všichni čtou jen jakési účelové studie a z toho mají své moudrosti. Kolik dýmu z vykouřené cigarety zůstane v kuřákovi? Skoro vše jde ven. Kuřák může vést lenivý a nezdravý život a z toho může mít zdravotní potíže. Zrovna tak máme spoustu nezdravých a dokonce jedovatých látek v jídle, pracích a čisticích prostředcích, kosmetice atd. Spousta lidí onemocní jakoukoliv nemocí bez ohledu na to, zda kouří či nic. Já si myslím, že počátek démonizace kouření začal od 60. let 20. století v souvislosti s předchozími atomovými pokusy v atmosféře, moři, prostě kdekoliv. Musel pak být nalezen náhradní viník, který bude sloužit jako fackovací panák místo důsledku atomových pokusů na zdraví lidí. Tyto zplodiny ze světa nezmizí, usazují se kolují po světě a jsou skutečnou příčinou nemocí včetně rakoviny kůže. Dále je to to záležitost obchodu s drogami. O kolik vzrostla produkce drog v Iráku? Kam se poděje? To napomáhá propadajícímu se rozpočtu USA. O drogách se moc nepíše, žádné tažení se nevede. Proto tady máme to tažení proti tabáku jako lehké droze, to je jednodušší a každému snadno pochopitelné? Co kdyby se lidé začali ptát na důsledky a skutečné viníky atomových pokusů a havárií a skutečnému rozpočtu USA?O

Žádné komentáře:

Okomentovat